کد خبر: ۳۰۸۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزي خبر، رييس جمهوري در ديدار با محمد حامي جانباز ۷۰ درصد دوران انقلاب ، با تجليل از روحيه بالا و بانشاط وي، گفت: الحمدالله همه کساني که در راه انقلاب و کشور و دفاع از آرمان‌ها، گام برداشته‌اند، هيچگاه پشيمان نشدند و ملت ايران قدردان آنهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در اين ديدار با بيان اينکه جوان هاي اين مرز و بوم بايد بيش از پيش از افکار ، رشادت ها و فداکاري‌هاي کساني که در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس جانفشاني کردند، آگاه شوند، تصريح کرد: شهدا و جانبازان و کساني که در راه انقلاب، دفاع مقدس و کشور از هيچ چيز دريغ نکردند، مايه افتخار هستند.

رييس جمهوري گفت: جوانان کشور با ديدن جانبازان که با صبر، رنج‌ها را تحمل مي‌کنند، مي‌فهمند که چه کارها و فداکاري‌هاي بزرگي براي کشور انجام شده است و علت اينکه شما جانبازان صبر برايتان آسان‌تر مي‌شود اين است که مسير حق را انتخاب کرديد شما در مسير انقلاب و دفاع از منافع کشور گام برداشتيد.

دکتر روحاني گفت: چهره شما پر از روحيه و نشاط است با اينکه مدت زمان زيادي از 17 شهريور سال 57تاکنون بر روي ويلچر بوده‌ايد ديدار شما، خاطرات مبارزه ملت بزرگ ايران عليه رژيم ستمشاهي را زنده مي کند و حضور در کنار شما انسان را به شوق مي‌آورد.

رييس جمهوري سپس با بيان اينکه ما خادم کوچکي براي مردم ايران هستيم، گفت: اميدوارم با عنايت خداوند و توجهات خاندان رسالت و حضرت فاطمه زهرا(س) همه بتوانيم به وظيفه خود عمل کنيم. ما هر چه داريم از اهل بيت است و افتخار همه علما و خطبا اين است که اهداف دين و کلمات اهل بيت را براي مردم تبيين مي‌کنند.

محمد حامي نيز در اين ديدار با شرح ماجراي جانبازي خود در روز 17 شهريور، گفت: نصف طول عمر خود را با ويلچر گذرانده‌ام، اما خداوند به انساني که هدفش را انتخاب کرده است، صبر مي‌دهد.

وي با دشوار توصيف کردن وظيفه مسئولان براي آباد کردن کشور و جاري کردن اسلام در دنياي کنوني از زحمات رييس‌ جمهوري قدرداني و اظهار اميدواري کرد که مسئولان نظام زير سايه ولايت بتوانند، در مسيري که شهدا و جانبازان از صدر اسلام و فاجعه کربلا تاکنون طي کردند، گام بردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها