کد خبر: ۳۰۸۴۴۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
سخنگوی عملیات متجاوزانه سعودی علیه یمن با تاکید بر اینکه ناوهای ایرانی به سمت خلیج عدن حرکت کردند، اعلام کرد که این ناوها هنوز نزدیک آب‎های سرزمینی یمن نشده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه العربیه، احمد العسیری سخنگوی عملیات متجاوزانه علیه یمن موسوم به «طوفان قاطع» اعلام کرد که ائتلاف متجاوز علیه یمن در حرکت کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی مداخله نمی کند.

سخنگوی نظامی عملیات «طوفان قاطع» که زیرساخت‌های یمن را هدف قرار می‌دهد، گفت: هدف قرار دادن انبار مهمات و موشک‌های زمین به زمین متعلق به انصارالله ادامه دارد.

وی همچنین تاکید کرد که ایران اقدامی برای تخلیه شهروندان خود از یمن انجام نداده است.

احمد العسیری ضمن تاکید بر اینکه ناوهای ایرانی به سمت خلیج عدن حرکت کردند، تاکید کرد این ناوها هنوز نزدیک آب‎های سرزمینی یمن نشده‌اند.

سخنگوی عملیات متجاوز عربستان در توجیه بمباران مدارس و مناطق مسکونی شهروندان یمنی در تجاوزات جنگنده‌های سعودی گفت: حوثی‌ها سلاح و مهمات را در ساختمان‌های مسکونی و مدارس جاسازی کردند از همین روی این مناطق را بمباران می کنیم.

جنگنده‌های سعودی روز گذشته سه مدرسه در یمن را هدف قرار دادند که در پی آن حدود 10 دانش آموز کشته و چندین دانش آموز دیگر نیز زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها