کد خبر: ۳۰۸۳۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال عقیده دارد که به دلیل اخلاق محترمانه برانکو ایوانکویچ حضور مجدد او در فوتبال ایران مثبت است.
حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من همیشه بیشتر از نتایج یک مربی به شخصیت او بها می دهم. آقای برانکو هم در سالهای حضورش در ایران با وجود فشارهایی که تحمل می کرد همیشه مربی محجوب و با اخلاقی بود. برای همین هم من حضور مجدد او را در فوتبال ایران مثبت می دانم.

او ادامه داد: بهترین مربی دنیا هم که باشی باید ابزار مناسب را برای کار در اختیار داشته باشی. باشگاه پرسپولیس که هنوز مدیر عامل ندارد. اما مسئولین باشگاه عنوان کردند که برانکو را بخاطر فشارها به ایران می آورند. به هر حال برانکو هم مربی کم تجربه ای نیست و سالها در عرصه مربیگری فعالیت داشته او هم قطعا با دانستن مشکلات و فشارهایی که در پرسپولیس وجود دارد به ایران آمد. در غیر اینصورت مثل این است که کسی دانسته دست به خود خودکشی بزند.

وی افزود: با وجود اینکه قرار است آقای برانکو یک فصل و دو ماه در ایران بماند. دو ماه نخست را باید به شناخت او از تیم اختصاص داد و قطعا مردم هم با وجود انتظاراتی که خصوصا در آسیا از پرسپولیس دارند، این مساله را درک می کنند.

حاج رضایی در پایان با اشاره به حضور برانکو گفت: امیدوارم که با حضور آقای برانکو تماشاگرها با فوتبال آشتی کنند. چون فوتبال بدون تماشاگر مثل غذای بی نمک می ماند که برای مریض تجویز می شود. امیدوارم که با حضور آقای برانکو این مشکل حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها