کد خبر: ۳۰۷۹۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مربی مطرح دروازه‌بان‌های تیم النصر عربستان غایب بزرگ این تیم در بازی با فردا با پرسپولیس است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال النصر عربستان پیش از بازی فردا با پرسپولیس در چارچوب دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:05 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که خبرنگاران اجازه داشتند فقط 15 دقیقه ابتدایی تمرین این تیم را پوشش دهند.

* در شرایطی که خبرنگاران و عکاسان ایرانی منتظر حضور رنه هیگوئیتا، دروازه‌بان پیشین و افسانه‌ای تیم ملی فوتبال کلمبیا و مربی فعلی دروازه‌بان‌های النصر عربستان بودند اما هیگوئیتا به همراه النصر به تهران نیامد تا خبرنگاران و عکاسان برای مصاحبه و عکس گرفتن با او ناکام بمانند. البته هیگوئیتا همراه کاروان النصر به تهران و فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود اما با توجه به مشکلی که در گذرنامه او وجود داشت نتوانست وارد خاک کشورمان شود.

* در تمرین امروز حسین عبدالغنی، مدافع چپ و 40 ساله النصر عربستان از آمادگی بدنی قابل توجهی برخوردار بود. استیل این بازیکن که در سن 40 سالگی حتی یک گرم اضافه وزن ندارد، باعث تعجب خبرنگاران ایرانی شده بود.

* بازیکنان النصر ابتدا زیر نظر مربی بدنساز خود به گرم‌کردن و حرکات کششی مشغول شدند و پس از آن در چهار گروه ارسال پاس تک‌ضرب و حفظ توپ را در دستور کار داشتند.

* طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرنگاران و عکاسان باید از پشت یکی از دروازه‌ها تمرین را پوشش می‌دادند.

* سه دروازه‌بان‌ النصر در غیاب هیگوئیتا شخصاً و به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند.

* در شرایطی که قرار است آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با النصر عربستان ساعت 19:30 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شود، یکی دو نفر از اعضای تدارکات پرسپولیس از ساعت 18:15 در ورزشگاه بودند اما اعضای این تیم قرار است دقایقی پیش از آغاز تمرین به آزادی بیایند.

* خبرنگاران و عکاسان زیادی از ایران و عربستان برای پوشش تمرین النصر به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* برخی از بازیکنان النصر که سابقه بازی در ورزشگاه آزادی را نداشتند تحت تأثیر بزرگی ورزشگاه قرار گرفته بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها