کد خبر: ۳۰۷۸۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
انصارالله یمن در ادامه پیشروی‌های خود برای حفظ امنیت و حاکمیت این کشور، 5 جبهه جدید در استان‌های «عدن»، «لحج»، «شبوة»، «ابین» و «الضالع» باز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بمباران صنعا و عدن از سوی جنگنده‌های سعودی همچنان ادامه دارد و از سوی دیگر درگیری‌های خشونت بار در استان عدن به رغم پیشروی‌های ارتش و انصارالله در این استان، هنوز متوقف نشده است. در چنین شرایطی، انصارالله برای جلوگیری از تحقق اهداف متجاوزان و نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی جبهه‌های جدیدی را یمن باز کردند.

بر اساس این گزارش، انصارالله از دوشنبه (دیروز) 5 جبهه جدید در استانهای جنوبی یمن ایجاد کرده است که عبارتند از «عدن»، «لحج»، «شبوة»، «ابین» و «الضالع». تا از این راه به محاصره عدن پایان دهد.

بامداد پنج‌شنبه (6 فروردین) سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت 24 به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.

10 کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ به جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها