کد خبر: ۳۰۷۷۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۰
امدادگران اورژانس به شش مجروح اين حادثه امدادرساني كرده و آنان را كه براساس گزارش‌هاي دريافتي حال عمومي مساعدي داشتند به بيمارستان ثامن الائمه چناران منتقل كردند.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي دانشگاه مشهد از برخورد 43 دستگاه خودرو سواري در جاده مشهد به چناران و ايجاد ترافيكي به طول 10 كيلومتر خبرداد.

دكتر رضا وفايي نژاد، با بيان اينكه در ساعت 7 صبح روز گذشته پنج شنبه تكنسين‌هاي اورژانس 115 از طريق تماس مردمي در جريان وقوع حادثه‌اي در جاده مشهد به چناران قرار گرفتند گفت: ماموران اورژانس پس از حضور در صحنه حادثه دريافتند كه به علت لغزندگي سطح جاده و مه آلود بودن جاده 43 دستگاه خودرو با يكديگر برخورد كرده‌اند.

وي افزود: امدادگران اورژانس به شش مجروح اين حادثه امدادرساني كرده و آنان را كه براساس گزارش‌هاي دريافتي حال عمومي مساعدي داشتند به بيمارستان ثامن الائمه چناران منتقل كردند.

رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي دانشگاه مشهد با بيان اينكه پنج دستگاه آمبولانس براي پوشش امدادي اين حادثه به محل اعزام شده‌ بودند گفت: به دليل برخورد اين خودروها با يكديگر ترافيكي به طول 10 كيلومتر در جاده مشهد به چناران ايجاد شد كه تكنسين‌هاي اورژانس توانستند با اين حال با در نظر گرفتن تمهيدات ويژه مصدومان را به بيمارستان منتقل كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها