کد خبر: ۳۰۷۵۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
مدافع سابق باشگاه پرسپوليس معتقد است بعد از بازي با تيم ملوان، بايد تغيير و تحولات در باشگاه پرسپوليس اتفاق مي افتاد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رضا شاهرودی در رابطه با استعفای درخشان از نیمکت مربیگری درخشان گفت: به نظر من اگر قرار بود تغییر و تحولی در تیم پرسپولیس صورت بگیرد، بعد از بازی برابر ملوان انجام می گرفت نه اینکه بعد از آن چند بازی دیگر هم تیم بازی کند و نتیجه نگیرد و امتیازاتی از دست برود و سپس این اتفاق بیفتد، اما پس از اینکه در آن زمان این اتفاق نیفتاد دیگر باید درخشان می ماند تا آخر فصل که حداقال برنامه هایش را در تیم پیاده می کرد.

وی در این رابطه ادامه داد: وقتی دایی را برداشتند، بهتر بود کسی را می آوردند که بتواند به تیم کمک کند نه اینکه اتفاقی نیفتند و نتایج بدتر شود. آقای درخشان دیسیپلین و مدیریت نداشت و به همین دلیل دیدیم بی نظمی در تیم بیداد می کرذد و هر روز خبری از آن به بیرون درز پیدا می کرد و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس نیز همین بی نظمی هایی بود که توسط برخی بازیکنان به وجود می آمد.

شاهرودی ادامه داد: تنها بازیکنانی که برای پرسپولیس، در حد نام خود خوب کار می کنند، محمد نوری و محسن بنگر هستند که حضورشان در هر بازی برای تیم موثر است. متاسفانه قشنگ نیست بازیکنان انقدر پول می گیرند و این حاشیه ها را برای تیم بوجود می آورند، بازیکنی که بزرگ می شود باید جنبه بزرگ شدن هم داشته باشد، خیلی از مشکلات امسال پرسپولیس همین حاشیه سازی ها بوده است.

وی در رابطه با نشستن برانکو روی نیمکت پرسپولیس گفت: بهرحال مشخص است که برانکو، برای از دست ندادن امتیاز در جام باشگاههای آسیا راهی این تیم خواهد شد، من تابحال با وی کار نکردم اما اغلب کسانی که با وی کار می کردند از او تعریف می کردند، به غیر از این هم که برانکو در سطح ملی برای ایران خوب کارکرده است اما به نظرم باید در مقطع فعلی با درخشان ادامه داد، اگر قرار است ایشان نباشد با توجه به حاشیه هایی که در تیم وجود دارد اگر یک مربی ایرانی در تیم حضور داشته باشد بهتر است. البته می توان برای فصل بعد به یک مربی خارجی فکر کرد اما در تیم فعلی نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها