کد خبر: ۳۰۷۵۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
جواد الله وردی مدافع سابق پرسپولیس از کسانی است که صددرصد از آمدن برانکو به جای درخشان راضی است و اعتقاد دارد که مهمترین ناکامی پرسپولیس در ماه های اخیر حمید درخشان بوده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، جواد اله وردی گفت: وقتی پرسپولیس وسط شلوغی های 2 برد در لیگ قهرمانان آسیا به خودش پیچیده و هیچ کس سر از پا نمیشناخت گفتم که این بردها جرقه بوده است و ادامه نخواهد داشت.

الله وردی درباره برانکو میگوید، با آمدن او صددرصد موافقم، او با فوتبال ایران کاملا آشنا است اما باید ببینیم در ایران به او اجازه کار کردن میدهند یاخیر. آنچه روشن است این که برانکو مشکلات فوتبال ما را به خوبی میشناسد اما به خاطر نتایج افتضاحی که این جناب گرفته است باید گفت که اولین انتظار ما از برانکو بسیار پایین است و با نتایج اخیر این تیم باید از او درخواست کنیم پرسپولیس را در لیگ برتر نگه دارد.

الله وردی بار دیگر از درخشان انتقاد کرده و همزمان از برانکو تمجید میکند: برانکو که حمید درخشان نیست، درخشان در آوردن بازیکنان بی خاصیت استاد بود، این بزرگترین هنر او بود که باعث این ناکامی ها شد.

الله وردی میگوید درخشان در دوران فوتبال یک بازیکن بزرگ بود اما به خاطر ویژگی های خاصش، هیچ وقت یک مربی بزرگ نبود و نمیتواند باشد، شما در دور برگشت می بینید که پرسپولیس در 9 بازی تنه ایک برد به دست آورده است و این برای تیمی مثل پرسپولیس افتضاح است و این هم نوعی شیرین کاری است که حمید درخشان بل دبود انجام بدهد. اگر روزی علی دایی با پرسپولیس 5 بازی پشت سر هم را باخت، بعد از آن در 15 بازی 10 بازی را برد اما این پرسپولیس با حمید درخشان درست نشد و اگر او میماند هم درست نمیشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها