کد خبر: ۳۰۷۵۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
در آرماني‌ترين شکل ممکن حفظ تيم موفق پارسال مي‌توانست پرسپوليس را به سر منزل مقصود برساند. اما تصميم هاي شتابزده، برکناري ها، انتصاب‌ها، يارگيري‌هاي غلط و... پرسپوليس امروز را تبديل به آش شله قلمکاري کرده است که همه در ناکامي آن نقش دارند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس هنوز تیم اول گروه خود است، در این شرایط، یک برد، صعود سرخها را به 80 درصد می‌رساند. سرخپوشان با 6 امتیاز و 4 گل زده در کنار 3 گل خورده تیم اول گروه هستند و تیم النصر با 5 امتیاز دوم است، برد پرسپولیس این تیم را با 2 امتیاز دیگر از 2 بازی به دور دوم می‌برد.

برای پرسپولیس با توجه به غیبت محمد نوری که 2 اخطاره است، حضور دوباره گابریل می‌تواند امیدبخش باشد، هرچند پرسپولیس در بازی‌هایی که گابریل و محمد نوری کنار هم بازی می‌کردند موفق‌تر بود.

بازی رفت پرسپولیس و النصر عربستان در روز 26 اسفندماه برگزار شد و علیرغم برتری نسبی سرخپوشان در نیمه اول، آنها یک گل دریافت کردند و در واپسین دقایق بازی روی تیز چنگی استویانف و آدرین آنها 2 گل دیگر خوردند و 3-0 بازنده شدند. در این میان اشتباهات سوشا مکانی در این میان مزید برعلت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها