کد خبر: ۳۰۷۵۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
مدافع سابق باشگاه پرسپولیس از استعفای درخشان انتقاد کرد و معتقد است وی حداقل باید تا آخر فصل در پست خود باقی می ماند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، مرتضی فنونی زاده راجع به فعل و انفعلات اخیر تیم پرسپولیس گفت: دوست داشتم آقای درخشان تا آخر فصل بماند و بتواند به نتیجه برسد، بهرحال این تیم در جام باشگاههی آسیا شانس دارد که از گروه خود بالا بیاید. درخشان و کادر فنی اش در این چند ماهه خیلی اذیت شدند، الان تیم پرسپولیس در انجام یک بازی گروهی خوب مشکلی ندارد، این کادر فنی تمرینات خوبی را به اجرا در می آوردند اما بازیکنان نمی توانند در زمین گلزنی کنند.

وی در این رابطه ادامه داد: غیر از سه چهار بازیکن بقیه بازیکنان این تیم در حد دسته دوم هستند، محسن بنگر، محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی طارمی و علی عسگری، به نظرم تنها بازیکنانی هستند که در حد نام پرسپولیس بازی می کنند و متاسفانه بقیه شان در حد نام این تیم نیستند. شما عصبانیت درخشان را دیدید؟ به خدا راست می گوید، بازیکن اصلا نمی تواند توپ را به گل تبدیل کند. این تیم به شدت مشکل بازیکن دارد، چرا با وجود این همه بازیکن جوان، چرا بنگر هم دفاع می کند، هم حمله می کند، هم گل می زند و هم پاس گل می دهد و بیشتر از همه می دود؟

فنونی زاده اضافه کرد: درخشان در بحث فنی، حرف نداشت اما نمی دانم چرا در مقابل بعضی اتفاقات واکنش نشان نمی داد؟ در دوره ما پرسپولیس 9 ملی پوش داشت اما صدا از کسی نمی آمد چون مدیریت تیم با علی پروین بود و هرکسی حد خود را می دانست اما اکنون می بینیم متاسفانه در تیم فعلی یکی دو ملی پوش حضور دارد اما نمی شود جمعشان کرد. آن موقع شرایط عمومی حاکم بر تیم چگونه بود و الان چگونه است؟ یک روز حقیقی، یک روز صادقیان، یک روز سوشا و ...، بهرحال امیدوارم این بازیکنان بدانند همه چیز حضور در پرسپولیس فقط مدل مو و مدل ماشین نیست، اینها که دغدغه مالی ندارند پس بدون منت برای هواداران بجنگند تا آبروی پرسپولیس حفظ شود.

وی در رابطه با مربی جانشین در این تیم گفت: همه جا صحبت از برانکو است، خب او در تیم ملی ایران سابقه خیلی خوبی دارد، اما اگر ایشان خیلی مربی خوبی است چرا بیکار است؟ سه چهارجا که بعد از تیم ملی ایران رفته است، یا اخراج شده و یا استعفاء داده است، اگر قرار است تیم را دست او بدهیم چرا دست محمد مایلی کهن ندهیم؟ علی پروین مدیریت تیم را به عهده بگیرد و مایلی کهن بشود سرمربی تیم. چه عیبی دارد که وی بیاید و چند مربی پرسپولیسی را روی نیمکت و کنار خود بنشاند تا هم آنها کنار مایلی کهن باتجربه بشوند هم پرسپولیس از داشته های خود استفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها