کد خبر: ۳۰۷۲۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
سرمربي صبا اعتقاد دارد با بازي خوب و البته کمي شانس تيمش موفق شد سپاهان، يکي از جدي ترين مدعيان قهرماني را شکست دهد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی تارتار در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: من فکر می‌ کنم ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موفق شدیم در 15 دقیقه اول چند موقعیت خوب ایجاد کنیم اما در ادامه سپاهان بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خوب به دست آورد که نتوانست از آن استفاده کند. امادر نیمه دوم بازی آنطور که ما می‌ خواستیم برایمان پیش رفت.

او ادامه داد: اخراج رحمان احمدی خیلی روی کار ما تاثیر مثبت گذاشت و بازی برایمان کمی ساده شد. ما بعد از اخراج رحمان توانستیم عملکردمان را به حریف دیکته کنیم و گل بزنیم. بعد از گل اول سپاهان بی محابا حمله کرد و همین موضوع باعث شد که ما بتوانیم از ضدحمله ها بهتر استفاده کنیم. روی توانایی های خودمان و البته اتفاق های بازی موفق شدیم برنده شویم.

سرمربی صبا بعد از مدت ها از داوری بازی تیمش تعریف می‌ کند: نه چون ما بازی را بردیم حتی اگر شکست هم می‌ خوردیم من می‌ گفتم که داور عملکرد بی نقصی داشت. این موضوع را می‌ توانید از سپاهانی ها هم سوال کنید. داور بسیار خوب عمل کرد و همین موضوع باعث شد ما بتوانیم عملکرد خوبمان به نمایش بگذاریم.

تارتار در ادامه افزود: سوال من اینجاست که چرا نباید در بازی های دیگرمان از داورهای خوب لیگ استفاده شود. ما فقط نباید در بازی هایمان با استقلال، پرسپولیس و سپاهان خیالمان از داوری ها راحت باشد و حق داریم که بخواهیم در تمام بازی ها داوران برای ما قضاوت عادلانه ای داشته باشند.

سرمربی صبا که سابقه بازی کردن و مربیگری در پرسپولیس را دارد در مورد اخراج احتمالی درخشان هم می‌گوید: طبیعتا من خودم مربی هستم و باید از همکارم دفاع کنم ضمن اینکه اگر هر مربی ای به پرسپولیس بیایید و با شرایط تیم آشنا نباشد، احتمال دارد که پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها