کد خبر: ۳۰۷۲۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
سپاهان در بازی با صبای قم با دو گل شکست خورد تا دیگر امیدی برای کسب جام قهرمانی نداشته باشد، عبدالله کرمی هرچند روی گل دوم صبا تا حدودی مقصر بود اما بازیکن جنگنده‌ای برای تیمش بود.
به گزارش پایگاه 598، کرمی در مورد اتفاقات بازی با صبا، شرایط سپاهان در ادامه لیگ و دلخوری هواداران از کادرفنی و بازیکنان با ایمنا گفتگو کرد که در ادامه می‌خوانید:

اتفاقات عجیب و غریبی در بازی‌های اخیر برای سپاهان رخ داده. چرا این تیم نمی‌تواند نتایجی مطلوب بگیرد؟

در بازی دیروز از ابتدا ما بد نبودیم، بازی دست ما بود و خوب پیش می‌رفتیم. اما زمانی که ۱۰ نفره شدیم همه چیز به نفع صبا برگشت. مشکلات ما البته در طول بازی خیلی کم هم نبود، اما با این اخراج بیشتر هم شد و نتوانستیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.

هواداران می‌گویند سپاهان عملکرد ضعیفی دارد اما سرمربی می‌گوید اسیر اتفاقات می‌شویم. نظر شما چیست؟

نباید بگوییم اتفاقات است که باخت ما را رقم می‌زند، به هر حال فوتبال مجموعه‌ای از اتفاقات در طول بازی است. باید خوب باشیم و به اتفاقات اجازه ندهیم عملکرد ما را تحت تأثیر قرار بدهند. اینکه بازی به نفع چه تیمی باشد در طول مسابقه و با عملکرد فنی دو تیم مشخص می‌شود. ما خوب نبودیم و این یک واقعیت است. نباید باخت را گردن کسی انداخت. خود ما مقصر هستیم، در زمین آن طوری که باید باشیم نیستیم.

عملکرد سپاهان ناشی از چه مشکلاتی است؟

نمی‌دانم چه باید بگویم. نگویم بهتر است تا کسی ناراحت نشود.

سپاهان دیگر امیدی به قهرمانی ندارد و باید از الان فقط به سهمیه آسیایی فکر کند.

بله همین طور است. شش هفته دیگر فرصتی نیست که بتوانیم قهرمان شویم و از جام خیلی دور شدیم، هرچند کسب سهمیه هم در این شرایط سخت است. با نتایجی که استقلال و فولاد و ذوب آهن خواهند گرفت این سهمیه تعیین می‌شود. یکی از ما چهار تیم می‌تواند سهمیه بگیرد و این هم سخت است اما باید تلاش کنیم و فرصتی را از دست ندهیم.

هواداران سپاهان از این نتیجه خیلی عصبانی هستند. نظرت در این مورد چیست؟

نمی‌دانم، تماشاگران هم حق دارند چون تیم را دوست دارند، تیمی که دوستش دارند نتیجه نگرفته است، اما باید صبر و طاقت داشت. شاید هواداران این صحبت من را بخوانند و به من هم بد و بیراه بگویند. اما به نظر من صبر داشتن بهتر از فحش دادن است. چون با شعار دادن علیه تیم چیزی درست نمی‌شود.

اتفاقا خود شما تنها بازیکنی بودید که در پایان بازی تشویق شدید.

بله خدا را شکر، من از تماشاگران بدی ندیدم، معتقدم باید همه کنار هم باشیم. کادر فنی و تماشاگران و بازیکنان هستند که موفقیت یک تیم را رقم می‌زنند و اگر در این بین کسی ساز مخالف بزند همه چیز بدتر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها