کد خبر: ۳۰۷۱۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند که اعتراض کنند و پیشکسوتان پرسپولیس را تشویق نمایند، اما باید به سرمربی کمک شود.

مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، درباره نتیجه اخیر سرخپوشان در لیگ برتر و در آستانه دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: ما نتوانستیم آنچنان که باید خوب بازی کنیم و مقابل تیم قعرنشین و البته 10 نفره راه آهن متوقف شدیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران کنیم.

 

وی افزود: هواداران حق دارند که اعتراض کنند و پیشکسوتان پرسپولیس را تشویق نمایند، اما باید به سرمربی کمک شود. به نظرم حمید درخشان در این ناکامی ها گناهی ندارد. این ما بازیکنان هستیم که باید گل بزنیم، نه سرمربی. با این تساوی فاصله مان با تیم های پایین جدول نیز کمتر شد و این می تواند به معنای یک زنگ خطر برای مان باشد.

 

مهاجم پرسپولیس درباره حواشی اخیر اردوی این تیم گفت: به نظرم باشگاه باید با اینگونه حواشی برخورد کند تا چنین رفتارهایی تکرار نشود. ما بازیکن هستیم و نباید درباره چنین مسائلی حرف بنزیم، اما باید این را بگویم اتفاقاتی در پرسپولیس رخ داده که در هیچ کجا ندیده و نشنیده بودم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها