کد خبر: ۳۰۷۰۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ نشريه AS اسپانيا پس از کناره‌گيري جواد نکونام به کاپيتاني آندرانيک تيموريان در تيم ملي فوتبال ايران اشاره کرده است.
پس از آن که جواد نکونام از بازي‌هاي ملي کناره گيري کرد، آندرانيک تيموريان، هافبک پيشين باشگاه‌هاي فولام و بولتون انگليس بازوبند کاپيتاني را به بازو خواهد بست.
نشريه AS، چاپ اسپانيا با اشاره به اين موضوع نوشت: تيم ملي فوتبال ايران براي نخستين بار يک کاپيتاني مسيحي خواهد داشت.
اين روزنامه چاپ مادريد با اشاره به گفت‌وگوي روز گذشته ايسنا با اين بازيکن نوشت: آندرانيک تيموريان بازيکن ايراني – ارمني که يک مسيحي ارتودکس است و پيشتر براي تيم‌هاي بولتون و فولام در ليگ برتر انگليس توپ زده و اکنون عضو باشگاه تراکتورسازي است، پس از بازنشستگي جواد نکونام، بازيکن باشگاه اوساسوناي اسپانيا از بازي‌هاي ملي، از اين پس بازوبند کاپيتاني را به بازو مي‌بندد.
در تاريخ 95 ساله شکل‌گيري تيم ملي فوتبال ايران هيچ بازيکن مسيحي‌اي کاپيتان اين تيم نبوده است. تيموريان در باشگاه ابومسلم نامي براي خود دست و پا کرد و خيلي زود هم از اين تيم به تيم ملي فوتبال ايران رسيد. او از آن زمان براي تيم ملي فوتبال به ميدان مي‌رود و در جام‌هاي جهاني 2006 و 2014 نيز براي تيم ملي فوتبال ايران به ميدان رفته است.
روز گذشته (شنبه) خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت‌وگويي را با آندرانيک تيموريان، کاپيتان جديد تيم ملي فوتبال داشت که بازتاب آن در نشريه آس اسپانيا منتشر شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها