کد خبر: ۳۰۶۹۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
انریکه‌:
بارسلونا فردا در زمین سلتا ویگو، جدال حساسی مقابل این تیم خواهد داشت. بارسایی که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، در صدر جدول قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، یکی از ابهامات مهم بارسلونا برای بازی فردا، حضور یا عدم حضور مسی در ترکیب اصلی است. مسی که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل منچسترسیتی و تورم پای راستش، نتوانست تیم ملی آرژانتین را در دو بازی دوستانه مقابل السالوادور و اکوادور همراهی کند، بلافاصله پس از بازگشت از اردوی تیم کشورش، توسط تیم پزشکی بارسا مورد معاینات دقیق قرار گرفت و با کسب مجوز، از دو روز پیش در تمرینات گروهی حاضر شد.

لوئیس انریکه که در نشست خبری بازی مقابل سلتا شرکت کرده بود، در مورد وضعیت مسی گفت:" لئو بدون هیچ مشکلی در تمرینات حضور دارد و همگام با سایر بازیکنان تمرین می کند. او در بهترین شرایط ممکن قرار دارد؛ مشکلی هم ندارد و قطعا فردا بازی خواهد کرد."

انریکه که فصل گذشته هدایت سلتا را بر عهده داشت، در مورد بازگشتش به ورزشگاه بالائیدوس گفت:" من از سلتا خاطرات خوش زیادی دارم. از بازگشت به ورزشگاه این تیم هیجان زده ام. سلتا تیمی است که همواره فوتبال را به روش درستش بازی می کند و در این فصل هم نتایج خوبی گرفته است. از این مساله بسیار خوشحالم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها