کد خبر: ۳۰۶۹۱۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
حسین کعبی ملی پوش سابق اعتقاد دارد جواد نکونام همچنان می توانست برای تیم ملی بازی کند و خداحفظی برایش زود بود.
کعبی در خصوص خداحافظی نکونام از بازی های ملی و حضور کی روش در ایران گفت و گوی مفصلی با ورزش سه انجام داد:

خداحافظی برای نکونام زود بود

در این سال ها کی روش دنبال یک رهبر برای تیمش بود که وسط زمین را جمع کند و بزرگتر و قدیمی باشد. بهترین کسی که او می توانست انتخاب کند،نکونام بود. اگر او خوب نبود نمی توانست در اروپا بازی کند و سال ها در تیم ملی خوب بازی نمی کرد. واقعا در حال حاضر بهتر از جواد نداریم و در این چند سال من در لیگ برتر بازیکنی مثل جواد ندیدم. غیبت او در تیم ملی حتی برای مربی هم سخت است و فکر می کنم او می توانست بازی کند و خداحافظی برایش زود بود.

خوشحالم جواد رکورد زد

خداراشکر که جواد نکونام رکورد بازی های ملی را زد و خوشحالم که او توانست این رکورد را بزند. کاش جواد در جام ملت ها هم همراه تیم ملی قهرمان می شد. او در این سال ها کارنامه قابل قبولی داشته و همیشه با جان و دل کار کرده. در سال هایی که در تیم ملی بودم از کنار او بودن لذت می بردم. نه تنها من بلکه خیلی ها از خداحافظی جواد از تیم ملی ناراحت شدند.

جواد بهترین گزینه برای مربی گری است

جواد در پستی بازی می کند که هوش بالایی می خواهد. او در اروپا تجربه خوبی دارد و همین هوش می تواند در مربی گری هم به او کمک کند. جواد بهترین گزینه برای دستیاری کی روش است و شخصیت او طوری است که می تواند به تیم ملی ومخصوصا تیم های پایه کمک کند. باز هم می گویم او بهترین گزینه برای مربی گری در تیم ملی است.

بهتر از کی روش نداریم

واقعیت این است که بهتر از کی روش نداریم و باید این واقعیت را قبول کنیم.باید از کی روش حمایت کرد و در لیگ برتر فقط حسین فرکی و مجید جلالی می توانند در تیم ملی کار کنند و به غیر از آنها مربی دیگری نداریم. اگر کی روش نماند باید مربی قوی تر از او به تیم ملی بیاورند. نباید اجازه دهیم فوتبال ما ذلیل شود یا یک مربی بزرگ مثل کی روش را بیاوریم و با او اینطور برخورد کنیم.

توقع داشتند آرژانتین را ببریم؟

زمان برانکو هم تیم ملی خوب بود و ما نتایج خوبی گرفتیم اما در آن زمان برای ما بازی اروپایی بزرگ نمی گذاشتند اما در حال حاضر خداراشکر تیم ملی با تیم های بزرگ اروپایی بازی می کند.واقعا توقع دارند تیم ملی آرژانتین را شکست دهد؟ یا می خواستند در جام جهانی 2006 ما پرتغال را ببریم؟ توقع مردم را بالا می برند تا قول بدهند. می خواهند ما از گروه ان صعود کنیم در صورتی که از تیم های آسیایی هم عقب هستیم. ما باید کار کنیم تا به آنجا برسیم. خیلی برای فوتبال ما زود است که آرژانتین را ببرد.نباید یک مربی با کارنامه خیلی خوب را بیاوریم و بعد او را ذلیل کنیم. مگر ما چه امکاناتی داریم؟ اگر او بد نتیجه گرفته پس چرا دوباره با او تمدید کردند. باید برای تیم ملی تصمیم درستی گرفته شود و اگر کی روش را نمی خواهند مربی بزرگتر از او بیاوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها