کد خبر: ۳۰۶۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۰
بازیکنان لیگ برتری فصل گذشته، آزاد هستند/
سازمان لیگ برتر اعلام کرد بازیکنانی که فصل گذشته در لیگ برتر بازی کرده و این فصل نتوانسته‌اند با باشگاه جدیدی قرارداد امضا کنند، بازیکن آزاد هستند.
مهر، در حالیکه با پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور، فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود، سازمان لیگ برتر در نامه‌‎ای به باشگاهها دو اصلاحیه جدید این آیین نامه را به شرح زیر اعلام کرد:

1- آن دسته از بازیکنانی که فصل گذشته عضو تیمهای لیگ برتری بودند و بنا به دلایلی این فصل نتوانسته‌اند در باشگاه جدید ثبت نام و قرارداد منعقد کنند، بازیکن آزاد شناخته شده و در زمان مجاز نقل و انتقالات نیم فصل جاری با رعایت سایر مقررات بدون احتساب سهمیه لیگ برتری می‌توانند باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب و قرارداد حرفه‌ای منعقد کنند.

2- تمامی باشگاهها مجاز خواهند بود با توافق بازیکن در چارچوب مقررات نسبت به تبادل بازیکن در قالب قرارداد حرفه‌ای بدون احتساب سهمیه لیگ برتری اقدام کنند.

یادآور می‌شود کما فی السابق برای جذب بازیکن بند یک و دو ارائه برگ تاییدیه اخلاقی از سوی کمیته محترم نظارت و بازرسی الزامی است.

تیمهای لیگ برتری مجاز هستند که طی 29 آذرماه تا 14 دیماه اقدام به جذب بازیکن کنند و این 16 روز زمان نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها