کد خبر: ۳۰۶۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي مجلس از دعوت وزير امورخارجه براي حضور در يکي از جلسات کميسيون امنيت‌ملي مجلس براي ارائه توضيحاتي درباره بيانيه لوزان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سيدحسين نقوي‌حسيني سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس شوراي اسلامي از دعوت اين کميسيون از وزير امورخارجه کشورمان به يکي از جلسات کميسيون امنيت‌ملي مجلس خبر داد و گفت: کميسيون امنيت‌ملي مجلس در نامه‌اي از محمدجواد ظريف وزير امورخارجه براي حضور در اين کميسيون براي ارائه توضيحات درباره بيانيه لوزان دعوت کرده است.

وي افزود: با توجه به دعوتي که کميسيون امنيت‌ملي مجلس از وزير امورخارجه کشورمان براي حضور در اين کميسيون انجام داده، قرار است آقاي ظريف به زودي در يکي از جلسات اين کميسيون حضور يافته و توضيحاتي درباره بيانيه لوزان به اعضاي کميسيون امنيت‌ملي مجلس ارائه کند.

سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي مجلس با بيان اينکه زمان دقيق حضور ظريف در اين کميسيون هنوز مشخص نيست، گفت: هر زمان که وزير امورخارجه براي حضور در جلسه کميسيون امنيت‌ملي مجلس آمادگي داشته باشد، اين جلسه برگزار مي‌شود.

نقوي‌حسيني در پايان خاطرنشان کرد: کميسيون امنيت ملي مجلس فقط از آقاي ظريف براي حضور در يکي از جلسات اين کميسيون دعوت کرده، اما معمولا وي به همراه معاونانش و ديگر اعضاي تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي در جلسات اين کميسيون حضور مي‌يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها