کد خبر: ۳۰۶۰۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در پنجمین روز از سال جدید را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: سردار تیمور حسینی  درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در پنجمین روز از سال جدید اظهار کرد: در این روز به ر‌غم اینکه برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما ترافیک در سطح معابر، عادی و روان گزارش شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنگام غروب کمی بار ترافیکی در معابر پایتخت افزایش می‌یابد اظهار کرد: البته گرچه در این زمان شاهد افزایش حجم تردد خودروها هستیم اما ترافیکی سنگینی نیز در معابر وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر حضور ماموران پلیس راهور در سطح معابر پایتخت گفت: ممکن است برخی از رانندگان گمان کنند که می‌توانند در ایام عید با سرعت بیش از حد مجاز حرکت کرده یا قوانین را زیرپا بگذارند اما این افراد باید توجه داشته باشند ماموران پلیس همانند دیگر ایام سال بر تخلفات نظارت داشتند و اتفاقا نظارت بر سرعت رانندگان متخلف نیز بیشتر شده است، چرا که مدیریت سرعت اولویت اول پلیس در ایام نوروز است.

وی ادامه داد: علاوه بر ماموران پلیس راهور، کلیه دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی نیز فعال بوده و بر تخلفات رانندگان نظارت دارند.

به گفته حسینی وضعیت ترافیکی معابر خروجی و ورودی پایتخت نیز عادی گزارش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها