کد خبر: ۳۰۵۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
راديو رژيم صهيونيستي از بقاياي فتنه سبز خواست به راه اندازي تشكيلات زيرزميني روي آورند!

عصر امروز- راديو رژيم صهيونيستي از بقاياي فتنه سبز خواست به راه اندازي تشكيلات زيرزميني روي آورند! 

به گزارش راديو اسرائيل تحت عنوان شماري از اعضاي دفترتحكيم و انجمن اسلامي دانشجويان(!؟) خواستار آن شده كه فتنه گران «براي خروج از انفعال كنوني تشكيلات زيرزميني و غيرعلني راه اندازي كنند.»
 
اين راديو از نيروهاي ميداني و سرخورده به عنوان «پوياترين تلاشگران» و «در صف مقدم پيكارگران» ياد كرده اما توضيح نداده كه فعاليت مخفي و زيرزميني در دانشگاه يعني چه؟ 
 
پيش از اين شيمون پرز از آشوبگران و فتنه گران به عنوان كساني كه به نيابت از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند ياد كرده و نتانياهو گفته بود اپوزيسيون سبز بزرگ ترين سرمايه اسرائيل است. البته بسياري از سربازان اجاره و نيابتي و به اصطلاح «سرمايه»، با تنگ شدن عرصه ترجيح دادند از كشور بگريزند و از اروپا و آمريكا پناهندگي بگيرند. 
 
سرويس جاسوسي موساد يكي از مالباختگان فتنه سبز سال ۸۸ به شمار مي رود چرا كه شبكه مشترك راه اندازي شده براي ضد انقلاب از سوي اين سرويس جاسوسي و سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس، به شكل تقريبا كاملي شناسايي و منهدم شد. 
 
وزارت خارجه رژيم صهيونيستي باني دعوت به حاشيه سازي در روز قدس سال ۸۸ (با شعار نه غزه نه لبنان) و نيز حاشيه سازي احمقانه ۲۵ بهمن ۸۹ بود. 
 
نكته جالب درباره خبر اخير راديو اسرائيل، هماهنگي با سايت جرس (ارگان حلقه لندن) در دعوت به زيرزميني شدن بقاياي فتنه است. 
کد خبر:110563 -
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها