کد خبر: ۳۰۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
گسترش تقلبات اجتماعی و دروغگویی در انگلیس باعث شده است دولت این کشور به دستگاه های دروغ سنج متوسل شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، دولت انگلیس برای مبارزه با تقلبات اجتماعی به دستگاه های دروغ سنج متوسل شده است و در حال گسترش استفاده از این دستگاه ها در سراسر این کشور است. حتی دولت انگلیس با برخی از این متقلبان اجتماعی همچون تروریستهای خطرناک رفتار می کند. به عنوان مثال یکی از شهروندان انگلیسی به علت استفاده غیرقانونی از کمک هزینه اجاره مسکن به مدت ده سال و دریافت حداقل چهارصد هزار یورو در این مدت، بازداشت شد. این فرد به عنوان فردی که امنیت انگیس را به خطر انداخته است تلقی شد.

ماموران سرویس های اجتماعی انگلیس به مدت چندین ماه این فرد را تعقیب و از وی در خانه اش و حتی در مراسم عروسی فیلمبرداری کردند برای اینکه ثابت کنند وی برخلاف ادعایش معلول نیست.

به این ترتیب، دروغگویی در انگلیس احتمال دارد بسیار گران تمام شود به همین علت سرویس های اجتماعی مجبور شده اند برای مبارزه با این پدیده به دستگاه های دروغ سنج متوسل شوند. در حال حاضر، صد و چهل مرکز در انگلیس از این دستگاه ها استفاده می کنند. این دستگاه ها صداقت و دروغگویی افرادی را که به دنبال دریافت کمک های اجتماعی از دولت هستند مشخص می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها