کد خبر: ۳۰۵۵۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «نه تنها درخشان، هر مربی دیگری را به پرسپولیس در این شرایط بیاورید موفق نمی شود.»

به گزارش پایگاه 598، ابراهیم آشتیانی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: «ظرفیت پرسپولیس همین است. این تیم به غیر از چند بازیکن خوبی که دارد سایر مهره هایش هیچ تعصبی به پیراهنش ندارند و اصلا برایشان مهم نیست چه نتایجی کسب می شود. به غیر از عالیشاه، طارمی، نوری و یکی، دو بازیکن دیگر هیچ کدام از نفرات در اندازه پرسپولیس نیستند و در این شرایط طبیعی است چنین نتایجی رقم بخورد.»

 

وی درباره نقش کادر فنی در کسب نتایج ضعیف پرسپولیس عنوان کرد: «اگر بخواهیم از نظر علمی صحبت کنیم مدیریت و کادر فنی باشگاه 15 تا 20 درصد در نتایج این تیم تاثیر دارند. حمید درخشان در این بلبشوی مدیریتی باشگاه کارش را انجام می دهد اما دستش از نظر مهره خالی است و نمی تواند کاری از پیش ببرد. نه تنها درخشان، هر مربی دیگری را به پرسپولیس در این شرایط بیاورید موفق نمی شود.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند این تیم نیاز به یک شوک دارد، تاکید کرد: «باید ببینیم این شوک را شما در چه می بینید. در ایران مد شده هر وقت یک تیم نتیجه نمی گیرد مربی اش را اخراج می کنند و می گویند به تیم شوک دادیم. ما باید علمی صحبت کنیم. شما وقتی خودروی ژیان سوار می شوید، نمی توانید با سرعت بنز برانید، حتی اگر راننده تان بهترین راننده فرمول یک جهان باشد.»

 

آشتیانی در پایان افزود: «شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست و نمی دانم درباره اش چه باید بگوییم. فقط می توانم ابراز امیدواری کنم که این مسائل حل شود هر چند که خودم می دانم تا پایان فصل هم شرایط همین است، فقط آرزو می کنم پرسپولیس از گروه آسیایی اش صعود کند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها