کد خبر: ۳۰۵۳۱۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
عليرضا منصوريان تيمش را براي بازي با الشباب عربستان آماده کرده و امروز هم در کنفرانس مطبوعاتي پاسخگوي خبرنگاران بود.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پیش از بازی با الشباب ملقب یه شیرهای سفید در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

الشباب صلابت خاصی دارد

شناخت کاملی از الشباب داریم. آنها صلابت خاصی در فوتبال عربستان دارند. بازی های آنها در لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم. باید بگوییم الشباب یکی از آماده ترین تیم های این مسابقات است. البته تیم ما هم آماده است و با یک روحیه ویژه مقابل حریف به میدان می رویم. البته حواسمان به همزمانی این بازی با بازی پرسپولیس هم هست و امیدوارم هر دو تیم نماینده خوبی برای کشورمان باشند و سربلند از این بازی ها بیرون بیاییم.

مشکلی برای بازی الشباب نداریم

تقریبا همه یک یا دو امتیازی هستند و می توان گفت این بازی و سه امتیاز آن تاثیر بسزایی در جایگاه ما دارد. ما برای بازی با الشباب مشکلی نداریم. همه بازیکنان آماده هستند و این خبر خوبی برای ما است.

پاسپورت گرفتن از بازیکنان نفت مایه افتخار است

هیچ بازیکنی نباید بابت این قضیه به هم بریزد و این برایم باعث افتخار است که از تیمم برای چند بازیکن پاسپورت خواستند و به سفارت بردند تا ویزا بگیرند. همین برای ما قوت قلب بالا و مایه افتخار است.

باید از گروه صعود کنیم

یکی از مهمترین کارهای ما در بازی پلی آف حفظ سهمیه بود. خوشحالم به این امر رسیدیم، هر چند نمی توانیم به خودمان اجازه دهیم فقط به دنبال کسب تجربه هستیم. ما با تمام وجود دنبال این هستیم پرچم کشور را به اهتزاز درآورده و به دور بعد صعود کنیم. این هدف اصلی ما است. البته باید بگویم بازی آخر ما با العین است و در آنجا باید به دنبال ایجاد شرایطی باشیم که به عنوان تیم اول یا دوم به دور بعد برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها