کد خبر: ۳۰۴۸۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ مدافع بلندبالا و باتجربه پرسپوليس گفت: «چند بار در همين ورزشگاه ملک فهد رياض بازي کردم که اگر اشتباه نکنم 6 بار برنده بيرون آمدم و يکبار هم به الاتفاق عربستان باختيم.»
شب گذشته کاروان پرسپوليس آسمان تهران را به مقصد رياض عربستان ترک کرد تا فردا (سه‌شنبه) به مصاف النصر برود.
لحظاتي قبل از پرواز سرخپوشان محسن بنگر حرف هايي زده که در زير مي خوانيد:
* بازي بسيار سختي با النصر در پيش داريد. درست است؟
- صد درصد، سختي کار زماني بيشتر احساس مي‌شود که ما از داشتن 2 بازيکن اصلي خود يعني گابريل و بابک حاتمي هم محروم هستيم. هر دو بازيکناني تأثيرگذارند که متأسفانه نمي‌توانيم آنها در اختيار داشته باشيم.
* مي‌داني که النصر هم اکنون با 8 امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم صدرنشين ليگ عربستان است؟
- بله، عرض کردم تيم بسيار خوبي است و اگر بتوانيم با يک امتياز هم از عربستان برگرديم معجزه کرديم!
* جداً؟!
- بله، من خودم چند بار در همين ورزشگاه ملک فهد رياض بازي کردم که اگر اشتباه نکنم 6 بار برنده بيرون آمدم و يکبار هم به الاتفاق عربستان باختيم.
* چه تيم‌هايي را برديد؟
- الهلال، الاتحاد و الشباب را برديم ولي به نظر مي‌رسد اين مرتبه کار دشوارتري پيش ‌رو داشته باشيم.
* طي روزهاي اخير خيلي در مورد ماجراي بازي نفت مسجدسليمان و پرسپوليس صحبت شده است نظري نداري؟
- واقعاً براي فوتبال ايران متأسفم که تماشاگران يک تيم به ناموس بازيکنان حريف توهين مي‌کنند و کوچکترين ارزشي براي خانواده طرف قائل نيستند. متأسفم که از بلندگوي ورزشگاه به ما فحش مي‌دادند و هيچ برخوردي هم با متخلفان صورت نمي‌گيرد.
* از بلندگوي ورزشگاه فحاشي مي‌کردند؟!
- بله، بلندگو دست همه بود. مثلاً اول صدا مي‌زدند بنگر، بعد شروع مي‌کردند يکصدا فحش دادن يا سوشا و همين اتفاق مي‌افتاد و تک‌تک بازيکنان پرسپوليس را به فحش بستند!
* تو و مسعود رضاييان هم جروبحث رسانه‌اي داشتيد. در اين رابطه توضيح مي‌دهي؟
- من ايشان را خيلي نمي‌شناسم و از نزديک هم رضاييان را نديده‌ام ولي اسم‌شان را شنيده‌ام. مديرعامل نفت مسجدسليمان براي من شعر سعدي خواند و من هم گفتم براي من شهر سعدي نخوانيد و برويد ورزشگاه خودتان را درست کنيد که بازيکنان حريف و خانواده‌هاي بي‌گناه آنها اين همه فحش نخورند.
* ولي مجتبي محرمي گفته که زمان فوتبال ما وقتي فحش مي‌خورديم بهتر بازي مي‌کرديم و توي زمين جواب تماشاگران حريف را مي‌داديم!
- آيا زمان آقامجتبي نارنجک، پاره‌ آجر و آهن به سمت بازيکنان پرسپوليس پرت مي‌کردند؟ باور کنيد در عمر فوتبالي‌ام چنين صحنه‌هايي نديده بودم. واژه تأسف هم براي آن اتفاقات کم است. بگذريم.
* حضورت در برنامه تلويزيوني 90 هم بدجوري سروصدا به پا کرد؟
- چطور مگه؟!
* حرف‌هايت واکنش استقلالي‌ها را هم به دنبال داشت.
- کدام استقلالي‌؟!
* به عنوان مثال رضا عنايتي ...
- (حرف‌مان را قطع مي‌کند) مگر درباره پديده صحبت کردم که به رضا عنايتي برخورده باشد؟!
* ولي عنايتي کاپيتان استقلال است؟
- جداً؟! نمي‌دانستم! از نظر من که او بازيکن پديده است و بهتر است درباره اين تيم نظر بدهد! شنيدم رضا عنايتي گفته سن بنگر به 6 تايي‌ها قد نمي‌دهد. مي‌خواهم بپرسم سن عنايتي به آن ستاره‌هايي که روي پيراهن استقلال چسبانده‌اند، قد مي‌دهد؟
* مثل اينکه بدجوري دلخور شدي؟
- نه، اتفاقاً نمک فوتبال همين کرکري‌هاست اما رضا عنايتي گفته پرسپوليسي‌ها حواس‌شان باشد به دسته دوم سقوط نکنند. ظاهراً خيلي چيزها را فراموش کرده است. آقايان استقلالي‌ بدانند پرسپوليس حداقل به دسته 3 سقوط نکرده و تجربه بازي در اين سطح را ندارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها