کد خبر: ۳۰۴۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
از شبکه تهران پخش می‌شود؛
تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «سیب» گفت: در برنامه این هفته دلایل بروز سردرد با حضور پزشک و بیماران بررسی می‌شود.
مجید خلیفه سلطان در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در برنامه فردا شب (پنجشنبه 24 آذرماه) دکتر سید سعید صدر متخصص اعصاب و روان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهمان برنامه «سیب» خواهد بود.
وی ادامه داد: این برنامه ساعت ۲۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود و ما قصد داریم در برنامه این هفته به مقوله سردرد از جنبه‌های تنش‌زا و اضطرابی آن بپردازیم.
خلیفه‌سلطان اظهار داشت: در این برنامه مخاطبان حضور چشمگیری دارند و در حقیقت بیمارانی نزد پزشک مهمان برنامه ویزیت می‌شوند و همین موضوع منجر به برقراری ارتباط نزدیک میان مخاطبان و برنامه شده است. ضمن اینکه مدیران شبکه تهران نیز اعتقادشان بر این است که حضور مردم در برنامه زنده‌تر و پررنگ‌تر باشد.
وی تصریح کرد: در این برنامه، مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک به طور هم‌زمان در برنامه مشارکت داشته باشند و با مهمان برنامه سوالات خود را در میان بگذارند.
وی گفت: در این برنامه مردم با حضور خود در بحث ها مشارکت می کنند و سوالاتی مطرح می شود و به شرکت کنندگان در این برنامه و بینندگانی که در مسابقه برنامه شرکت می کنند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها