کد خبر: ۳۰۴۲۶
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
تفاوت بین انتقاد منصفانه و تخریب رسانه ای:
روز گذشته پس از درج خبر توهین به ریس جمهور توسط یک سایت جدیدالتاسیس، خبر پرتاب کفش به سمت رئیس جمهوری کشورمان در ساری با سرعتی باور نکردنی در بسیاری از سایت های خبری کشور درج گردید.این خبر آنقدر معاندین و دشمنان نظام را برسر ذوق آورده بود که سایت های بالاترین و گویا و ... به سرعت این خبر را نیز مخابره کردند و به شب نکشیده بود این خبر در تیتر اول،CNN Washingtonpost ،Independent ،BBC، Fox News، Ynetnews و بسیاری از شبکه های خبری مخالف ایران قابل مشاهده بود.
به گزاش پایگاه 598، روز گذشته پس از درج خبر توهین به ریس جمهور توسط یک سایت  جدیدالتاسیس، خبر پرتاب کفش به سمت رئیس جمهوری کشورمان در ساری با سرعتی باور نکردنی در بسیاری از سایت های خبری کشور درج گردید.

این خبر آنقدر معاندین و دشمنان نظام را برسر ذوق آورده بود که سایت های بالاترین و گویا و ... به سرعت این خبر را نیز مخابره کردند و به شب نکشیده بود این خبر در تیتر اولCNN ، Washington Post ،Independent ،BBC، Fox News، Ynetnews و بسیاری از شبکه های خبری مخالف ایران قابل مشاهده بود.

در اخبار منتشر شده به طور مثال در سایت "الف" و "خبرآنلاین" این گونه آمده است که : " یکی از افراد حاضر در این همایش که توانسته بود خود را به صندلی های جلو برساند، با پرتاب کفش های خود به طرف رییس جمهور، شروع به انتقاد از وضعیت بیکاری در کشور کرد.

اگرچه این کفش ها به احمدی نژاد برخورد نکرد و به بنر پشت سر او اصابت کرد، اما مردم حاضر در این مراسم، ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس جمهور کشورمان، به شدت فرد توهین کننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اگر دخالت نیروهای انتظامی نبود مشخص نبود چه بلایی بر سر او می آمد.

در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد کارگر اخراجی یکی از کارخانجات نساجی است که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده بود."

حال فارغ از صحیح و یا غلط بودن انتشار این خبر و همچنین دعوای قدیمی برخی از سیاسیون که اکنون در میدان نبرد رسانه های داخلی و خارجی دنبال می شود، امروز روزنامه خراسان در اقدامی تعجب برانگیز و تاسف بار با انتشار نظر برخی از مخاطبین خود! در خصوص واقعه دیروز در پرتاب کفش به رئیس جمهوری این گونه می نویسد:

• وقتي کفش پرت کردن سمت جورج بوش رئيس جمهور وقت آمريکا راهي نمادين براي اعتراض است نبايد توقع بيش از اين داشت!

•  اگر شما يادتان رفته ما يادمان نرفته است وقتي همين اتفاق براي «بوش» آن هم در يک کشور بيگانه افتاد نهضت لنگه کفش راه انداختيد و آقاي رئيس جمهور محبوبيت خودشان را در لبنان با او مقايسه کرد. حالا چه شد که اين عمل را براي هيچ رئيس جمهوري نمي پسنديد!؟

• جان پدر تو سفره بي نان نديده اي / جنگ عيال و گريه طفلان نديده اي. پرتاب کفش به سوي رئيس  مملکت اگر چه زشت است و مذموم ولي زشت تر از آن بي مسئوليتي برخي مسئولان است.

• عجب مملکتي شده بچه ۱۰ ماهه من يک ميليون از دولت طلب دارد حالا نمي خواهند بدهند ما روي حرف رئيس جمهور حساب کرده بوديم. اين رسم اش نيست!

حال جای سوال است که این روزنامه سراسری با چه منطقی رئیس جمهوری کشورمان که با وجود برخی از اشتباهات، همواره مورد احترام نظام و مسئولین و ملت می باشند را با رئیس جمهور سابق آمریکا که خباثت و شرارت او در کشتار مردم مظلوم ملت های منطقه گوش فلک را کَر نموده است مطابقت می دهند.

پرتاب کفش به سمت بوش ناشی از ظلم های فراوان دولتمردان آمریکا و سران استکبار به مردم مظلوم عراق می باشد نه مشکل بیکاری و اخراج از یک کارگر از کارخانه.

برخود واجب دانستیم که بر مبنای عمل به تکلیف الهی و امر به معروف دوستان خود بار دیگر معدود رسانه هایی را که سعی در شباهت سازی حادثه روز گذشته ساری و پرتاب کفش به سمت بوش در عراق را دارند دعوت به رعایت تقوا نموده تا که انشاء الله در محضر خداوند متعال و در پیشگاه ملت ایران همیشه رو سفید بمانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۵:۰۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۸
۱۱
این عمل دق و دلی و انتقام از نشوندن پهپاد امریکایی به دست
سلحشوران و غیورمردان ایران بود کاش شما که میگید دلسوز
انقلاب هستید یک تحقیق میکردید ببینید اولا آیا و ا قعا این اتفاق افتاده
یا نه دوم این که آیا طرف همونی که میگه هست یا از جایی کسی
پولی گرفته این کارو بکنه
پاسخ
مجرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۸
۴
اگر همچین چیزی راجب قالبباف یا لاریجانی نوشته بودن الان مملکت و بهم زده بودند.
پاسخ
بچه شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۳
۴
مگه حسین قدیانی نبود گرفتنش ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۲
به نظر من این ربطی به بوش نداره . اون کارگر اعتراض داشته و اعتراض شو این جوری بیان کرده. الکی گندش نکنین
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴
۷
یک سری به سایت های شفاف فردا افکار و ... بزنید ببینید چطوری روی این خبر ها مانور دادن. بعضی ها بغض للاحمدی نژاد دارن آببروی جمهوری اسلامی هم می برند.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۰
در این فضای آلوده دولت آقای احمدی نژادد واقعا مظلوم واقع شده است.ولی مردم به وی باور دارند.
پاسخ
ناشناس
TAJIKISTAN
۱۱:۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
یکی از مردم آقا دادشش حاج داووده -؟؟؟
کدوم اعتقاد ؟ کدوم علاقه ؟
مردم نظام را دوست دارند و اینو تحمل می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۳
تو دیگه چی میگی سایت 598. خودت هم یکی از عوامل تخریب و توهین به رئیس جمهور هستی. مگه تو نیستی که لوگوی دی نیوز و عصر ایران را توی سایتت تبلیغ کردی؟ جمع کن بابا. مرده شور همتون را ببره
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۵
۵
بهتره به جای طرفداری از احمدی نژاد و کوبیدن چند تا سایت وروزنامه به علل و عوامل ایجاد کننده چنین واقعه ای در سالهای پایانی ریاست جمهوری احمدی نژاد بپردازید.تعصب اندازه دارد .هرچند من اصلا وابدا از حرکات اینچنینی طرفداری نمی کنم ولی به این نکته می اندیشم که تورم وبیکاری ومشکلات کمر شکن اقتصادی بسیاری از مردم را آزار میدهد و منجر به بروز چنین حرکاتی (هرچند نادرست)می گردد.بهتراست چه اصلاح طلبان وچه اصول گراها دست از طرفداری جانبدارانه برداشته وبه فرهنگ نقد روی آورند.آیا شما تاکنون یک مقاله انتقادی بر مبنای علمی از احمدی نژاد منتشر کرده اید؟فقط حرکات احساسی و عصبی از هر دوطرف مشاهده شده است.هنوز پس از 33سال از وقوع انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با مصادیق یک جامعه مردم سالار آشنا نشده ایم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۴
۴
حساب مزدوران نظام سرمایه داری مشخص است اما وای بر محرومانی که تفاوت بین خادم وخائن به خودشان را هم نمی فهمند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۴
۷
احمدي دلاور پيرو خط رهبر. ما به اين رييس جمهور افتخار ميكنيم. اگر اين كفش به لاريجاني يا قاليباف پرتاب شده بود چه اتفاقي مي افتاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۲
۴
مگر اين شخص نبود كه به آقاي خاتمي تخم مرغ و يا گوجه فرنگي پرتاب كرد؟
اين آقا تخصصش در پرتاب كردن است. اگر هم اخراج شده احتمالا به خاطر پرتاب محصولات كارخانه است به سمت ساير كارگران و مديران آن كارخانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
جالبه تا وقتی این اتفاقا واسه استکبار جهانی!!!میفته خوبه ولی وقتی سر خودشون میاد همه میکوبنش
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
خوب دیگه مرد بودن این دردسرها را هم داره
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
كسيكه همراه . ولايت باشدو تبعيت از ولي امر بكند اين بلا را سرش نمي آورند
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
این فقط اعتراض یه فرد بود از وضع جامعه .از نظر او احمدی نژاد عامل این همه بی کاری و بی عدالتی است.این همه پول نفت کجا میره.چرا در جامعه ما پول دار ها روز به روز حساب بانکی شان چاق تر میشه و آدم های فقیر .حسابشان نحیف تر .من عاشق جمهوری اسلامی هستم.اما به داد این مردم برسید که یک روز آهشان دامن شما را می گیرد
پاسخ
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
روزی فرا می رسد که که آه از نهاد همگان بر می خیزد که آقای احمدی نژاد چه خدماتی کرد.
ما واقعا فراموش کاریم.
خدا وکیلی اقدامات عمرانی او را با سایر روسای جمهور مقایسه کنید.
از
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها