کد خبر: ۳۰۳۹۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
مدير رسانه‌اي پرسپوليس گفت: گابريل از ناحيه سر دچار شکستگي شده و امشب در بيمارستان آتيه مورد معاينه قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، حسین خبیری در مورد وضعیت گابریل که در اوایل بازی با نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شدید شد، اظهار داشت: این بازیکن بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و در معاینه ابتدایی مشخص شد که دچار شکستگی از ناحیه سر شده است که البته حاد نیست اما امشب هم پس از بازگشت به تهران در بیمارستان آتیه معاینه خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر وضعیت او حاد نباشد می‌تواند مقابل النصر عربستان به میدان برود البته بیش از بازی ما به فکر سلامتی خود بازیکن هستیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این اتفاق چگونه رخ داد گفت: بازیکن حریف با آرنج به پیشانی گابریل زد اما متأسفانه داور ندید و به راحتی از این صحنه گذشت. اعتراض ما هم فایده ندارد. در همین بازی بالای 10 مورد پرتاب آجر و ‌آهن به داخل زمین صورت گرفت اگر سر یکی از بازیکنان بخورد چه اتفاقی می‌افتد. برخی تماشاگر نماها در ورزشگاه از ابتدای بازی و قبل از گرم کردن به بازیکنان و داور فحاشی کردند.

خبیری ادامه داد: اگر این فحاشی‌ها علیه کفاشیان، تاج و حسن‌زاده باشد آنها می‌توانند تحمل کنند. متأسفانه هر جا می‌رویم فحاشی‌ها وجود دارد. تعدادی در ورزشگاه نشسته بودند که فکر می‌کنم ساماندهی شده بودند، مردم مسجد سلیمان با فرهنگ شهیدپرور هستند اما عده‌ اندکی فحاشی‌ها را انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها