کد خبر: ۳۰۳۹۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
گسترش فولاد با دو گل باتيستا و جابر انصاري حريف نامدار خود را غافلگير کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" فولاد برای جبران ناکامی ها و گسترش برای فرار از انتهای جدول به مصاف هم می روند. با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید.

داور: تورج حق وردی، کمک‌ها: علی اکبر عظیم‌پور و محمدجواد مداح
اخطار: امید خالدی 18 و بدرلو 30 از فولاد؛ رسول پیرزاده از گسترش 2

گسترش فولاد:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی، علیرضا میرشفیعیان، رسول پیرزاده، سیدمحسن حسینی، دیه گو دی اولیویرا، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی
سرمربی:فراز کمالوند

فولاد خوزستان:
 علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، نانگ، امید خالدی، مهرداد جماعتی، محسن مسلمان و محمد قاضی
سرمربی:دراگان اسکوچیچ

شرح گل:
1 ـ صفر (گسترش فولاد): جابر انصاری مهاجم گسترش فولاد با یک حرکت انفرادی زیبا در دقیقه 9 گل اول این بازی را وارد دروازه فولاد کرد و تیمش را از حریف قرمزپوش پیش انداخت.
2 - صفر : خطای بدرلو روی درویشی گسترش فولاد را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و مگنو باتیستا این ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت سلیمی به گل دوم آبی پوشان تبریزی تبدیل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 15: جابر انصاری از سمت چپ پاس زمینی به درویشی داد که او هم جلوی دروازه توپ را وارد دروازه کرد که داور آفساید گرفت.
دقیقه 26: محمد ابراهیمی توپ را به محوطه جریمه فرستاد که جابر انصاری صاحب توپ شد اما شوت او را دروازه بان فولاد مهار کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها