کد خبر: ۳۰۳۸۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
مدافع راست پرسپولیس گفت: «تیم هایی که در پایین جدول با خطر سقوط مواجه هستند، همیشه در خانه و ورزشگاه خانگی انتحاری بازی می کنند.»

به گزارش پایگاه 598، بابک حاتمی پس از دیدار با تراکتورسازی روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشت. حاتمی که از دیدار گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی با اشتباهی فاحش زمینه ساز گل تراکتورسازی شد، سعی کرد هفته جاری را به دور از هیاهوی مطبوعات پشت سر بگذارد.

 

آخرین اظهارات حاتمی درباره شرایط بازی امروز را می خوانید:

 

* شکست تلخی را در تبریز تجربه کردید. این طور نیست؟

- قطعا همین طور است. آن هم در شرایطی که اصلا لایق شکست نبودیم. در نیمه نخست فرصت های فراوانی را هر دو تیم به خصوص پرسپولیس به روی دروازه حریف ایجاد کرد. اما از بدشانسی در زدن ضربات آخر، باعث شد دروازه تراکتور باز نشود.

 

* اما به نظر می رسید موقعیت های حریف بیشتر از پرسپولیس بود.

- اگر این طور هم باشد طبیعی است. چون تراکتورسازی در زمین خودش و مقابل هواداران خودی بازی می کرد. اما به رغم این موضوع همانطور که گفتم نیمه اول بازی پایاپایی انجام دادیم و در نیمه دوم نیز با خلق چند موقعیت می توانستیم کار را تمام کنیم اما متاسفانه بر روی اشتباهی که من انجام دادم یک موقعیت تقدیم حریف تبریزی شد.

 

* دلیل آن اشتباه چه بود؟ اصلا چه شد که آن صحنه رخ داد؟

- واقعیت امر این است که من اصلا فکر نمی کردم آن توپ هدر برود. قصد من آن بود که بهترین تصمیم را بگیرم و از بازیکن روبرویم عبور کنم اما متاسفانه توپ از پاهایم جدا شد. همین اشتباه باعث شد تا بازیکن حریف از موقعیت استفاده کرده و گل برتری به ثمر برسد.

 

* در آن مقطع چه احساسی داشتی؟

- واقعا شوکه شده بودم. باور نمی کنید اصلا فکر نمی کردم با چنین اشتباهی از طرف من دروازه تیم فرو بریزد. به همین دلیل یک بار دیگر از بازیکنان و هواداران بابت رخ دادن آن صحنه عذرخواهی می کنم. قول می دهم دیگر چنین اشتباهی از سمت من تکرار نشود.

 

* گویا تعدادی از بازیکنان نیز حسابی به تو روحیه دادند؟

- خوشبختانه تمامی بازیکنان و به ویژه اعضای کادر فنی بسیار بامحبت با من رفتار کرده و حسابی به من دلداری دادند تا باعث شود مقداری ناراحتی ام برطرف شود. آن هم در حالی که در طول بازی می توانستیم جایگاه خود را با آن سه امتیاز در جدول سروسامان دهیم که متاسفانه نشد.

 

* از آن بازی بگذریم. نظرت در مورد بازی فردا چیست؟ قطعا بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهید داشت.

- همین طور است. تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار قابل احترامی است. اما ما هم فقط و فقط برای کسب پیروزی به میدان می رویم. این درست که ما در میانه پایین جدول قرار داریم ولی همه می دانند که جایگاه اصلی پرسپولیس در این رده نیست.

 

* نفت مسجد سلیمان در رتبه پانزدهم جدول است. این قضیه کار شما را راحت نمی کند؟

- مطمئنا کار ما در بازی فردا بسیار سخت است. چرا که معتقدم تیم هایی که در پایین جدول با خطر سقوط مواجه هستند، همیشه در خانه و ورزشگاه خانگی انتحاری بازی می کنند. از سوی دیگر بازیکنان نفت مسجد سلیمان مطمئنا با نمایشی که مقابل استقلال اجرا کردند، روز سختی را برای ما رقم خواهند زد.

 

* وضعیت پرسپولیس چطور است؟

- متاسفانه در این دیدار هم ما چند بازیکن محروم و مصدوم داریم. واقعیت امر این است که بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل محرومیت و مصدومیت های بازیکنان بوده است. اما این دلیل نمی شود تا برای کسب سه امتیاز نجنگیم و تلاش نکنیم. سه امتیاز این دیدار هم می تواند برای بازی آسیایی ما روحیه بخش باشد و همین که ارتقا ما در جدول رده بندی منجر شود.

 

* دوست داریم نظرت را در مورد انجام بازی در این شرایط و انجام سه مسابقه در ده روز برای پرسپولیس جویا شویم.

- مسلما شرایط خیلی سخت و دشواری است. به خصوص اینکه ما مدت های زیادی را در آسمان طی کرده و فشار زیادی را متحمل شده ایم. در این شرایط فکر می کردیم به عنوان نماینده فوتبال ایران به ما کمک شود اما بعضی مسائل دست به دست هم داد تا هم تیم ها با ما همکاری نکنند و هم اینکه شرایط به گونه ای باشد که ما سه مسابقه خود را در خارج از شهرمان بازی کنیم.

اسپورت تی وی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها