کد خبر: ۳۰۳۷۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
هوس نکردم به فدراسیون دو و میدانی بروم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به احتمال 90 درصد بازی با شیلی انجام می‌شود و کارهای آن را انجام دادیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی کفاشیان در صحبت با خبرنگاران در رابطه با اینکه آیا کی‌روش برای او تضمینی در مورد امکانات خواسته است، اظهار داشت: من نگفتم تضمین خواسته او از ما زمین و امکانات خواسته است. تیم که نمی‌تواند روی هوا بازی کند و باید زمین و امکانات فراهم شود که ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی در رابطه با وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی در این رابطه نکردیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که کی‌روش اعلام کرده خاکپور به حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان رضایت داده است،‌ گفت: خاکپور به ایران می‌آید و با کی‌روش در این رابطه جلسه می‌گذارد. شاید خاکپور بگوید این بازیکنان را نمی‌خواهم. اگر تفاهم صورت نگرفت و این مسئله را در اختیار فدراسیون گذاشتند ما در مورد آن تصمیم می‌گیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه اگر کی‌روش روی حضور این دو بازیکن پافشاری کند، چه اتفاقی خواهد افتاد،‌ عنوان کرد: ما در این مورد تفاهم می‌کنیم و قلق کی‌روش دست ماست.

کفاشیان در رابطه با وضعیت بازی با شیلی عنوان کرد: این بازی 90 درصد برگزار خواهد شد. هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم و با ایجنت آنها صحبت کردیم و خواستیم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

وی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: روز شنبه به آکادمی می‌آییم و برنامه ویژه‌ای آنجا داریم. می‌خواهیم یکی از سالن‌های آکادمی را به نام یکی از شهیدان دفاع مقدس نام‌گذاری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت مجمع و اینکه چه زمانی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست. هفته بعد هیأت رئیسه تشکیل می‌شود و مشخص می‌شود که آیا امسال مجمع را برگزار می‌کنند یا سال بعد.

کفاشیان در رابطه با استعفای داوری از فدراسیون دو و میدانی و اینکه آیا او قصد حضور در این فدراسیون را دارد، گفت: مگر او استعفا کرده است؟! من چنین برنامه‌ای ندارم و هوس نکردم آنجا بروم.

وی در رابطه با اینکه مصطفی سلیمی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بازداشت شده است، اظهار داشت: کدام سلیمی را می‌گویید؟ من یک دوست به نام سلیمی داشتم که متاسفانه چند سال پیش به رحمت خدا رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها