کد خبر: ۳۰۳۶۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
استقلالي هاي خوزستان اگر موفق به پيروزي در بازي با صباي قم نشوند وضعيت بسيار خطرناک تري در جدول پيدا خواهند کرد.
به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی در مورد شرایط استقلال گفت: بعد از 3 باختی که آورده ایم شرایط ما خیلی بد شد ولی حداقل توانستیم یک امتیاز را در مشهد بگیریم و این قضیه کمک کرده روحیه مان کمتری بهتر شود. عزم مان را جزم کرده ایم که کمی تکان بخوریم واز بازی با صبا متفاوت ظاهر شویم. هر تیمی یک دوره افت دارد متاسفانه دوره افت ما هم با 3 باخت پشت سر هم همراه شد، اما امیدوارم جلوی این بدشانسی ها را خودمان بگیریم. با توجه به موقعیت های زیادی که ما در بازی با پدیده خلق کردیم می‌ توانستیم برنده آن دیدار شویم اما زمین بسیار خراب ورزشگاه ثامن جلوی این قضیه را گرفت. امیدوارم این هفته در خانه خودمان عقب افتادگی های قبل را جبران کنیم.

او در مورد درگیری اش با محمد غلامی در جریان بازی با پدیده ادامه داد: در آن بازی غلامی یار مستقیم من و و در سمتی که قرار داشتم بازی می‌ کرد. از اول بازی هم من او را می‌ زدم، هم او مرا. دریک صحنه که اتفاقا داور هم نزدیکمان بود، محمد غلامی لطف کرد و با سر به بینی من زد من فکر می‌ کنم آن صحنه اخراج داشت. البته غلامی بازیکن باتجربه ای است و من فکر نمی‌ کنم این کار را از قصد انجام داده باشد. اما اگر داور او را اخراج می‌ کرد، شاید شرایط بازی به کلی فرق می‌ کرد.

مدافع آبی‌پوشان اهواز که هنوز هم از بازی در شرایط زمین ثامن ناراحت است، در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: من برای سازمان لیگ متاسف هستم به این دلیل که قرار نیست در هر شرایط بازی برگزار شود. ما بارها به داور گفتیم که نمی‌ توانیم در این زمین بازی کنیم اما اصرار داشتند که بازی برگزار شود. باز دستشان درد نکند که حداقل آب زمین را کشیده بودند، وگرنه معلوم نبود چه می‌ شد.

مجیدی در پایان افزود: با این بازیکنان خوبی که داریم جایگاه اصلی ما سیزدهمی جدول نیست باید به شرایط خوب بازگردیم و از بازی با صبا استارت بزنیم. با کسب یک برد شرایطمان خوب می‌ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها