کد خبر: ۳۰۳۶۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
ملوانان که با کسب پيروزي هاي اخيرشان شرايط بسيار خوبي پيدا کرده اند، به دنبال ادامه دادن اين روند هستند.
به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی در مورد اینکه فکرش را می‌ کردند ورق برای ملوان برگردد یا خیر گفت: ما ته جدول بودیم ولی شرایطمان الان از خوب هم آن ورتر شده و به عبارت عالی است. تا چند وقت پیش ما 4، 5 امتیاز با نفت‌مسجدسلیمان اختلاف داشتیم ولی خدا را شکر الان اختلافمان زیاد شده، زمانی که آقا فیروز به تیم ما آمد، همه ما متحد شدیم از این شرایط خارج شویم ولی فکرش را نمی‌ کردیم تا این حد جلو برویم اما با انجام بازی های خوب و بردهای پشت سر هم خودمان را از انتهای جدول کندیم، تصمیم گرفته بودیم بهتر شویم اما وضعیت حال حاضرمان قابل تصور نبود.

او در مورد پیروزی در دیدار کلیدی با سپاهان ادامه داد: صددرصد پیروزی در همه بازی ها برای ما حساس است اما این برد حیاتی بود چون سپاهان در بازی های آسیایی شرکت نمی‌ کند و قصد داشت برای اینکه در کورس قهرمانی بماند، 3 امتیاز را بگیرد. آنها تمام تلاششان را گذاشته بودند تا با امتیاز به اصفهان برگردند. در تعطیلات هم کلی روی این بازی کار کرده بودند، آنها با تمام وجود به انزلی آمده بودند در ضمن خستگی یا چیزی هم نداشتند که بعدا بخواهند بهانه بیاورند اما خدا را شکر این تیم ما بود که به برد لذتبخش مقابل سپاهان رسید. این پیروزی روحیه ما و تمام مردم انزلی را دوچندان کرد.

هافبک ملوان در مورد اعتراض سپاهانی ها روی صحنه های مشکوک داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: صحنه مشکوکی بجز آن پنالتی که ابتدا گرفته شد و بعد نظر داور برگشت وجود نداشت، در ضمن اگر سپاهانی ها پنالتی می‌ زدند برای خود ترکی بد می‌ شد چون واقعا هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. اگر پنالتی می‌ شد بعدا مشخص می‌ شد که پنالتی الکی بوده. به نظر من ترکی با کمک کمک داور بهترین تصمیم را گرفت. درضمن اینکه برخی سپاهانی ها می‌ گویند کمک داور نظری در این باره ندارد را قبول ندارد زیرا در آن صحنه من دقیقا کنار کمک داور بودم. او برگشت به داور گفت من چیزی ندیدم، منظورش این بود که خطایی اتفاق نیفتاده نه اینکه نمی‌ دانم چه شده است. در برنامه نود هم همه دیدند که آن صحنه پنالتی نبوده پس خوب شد که ترکی نظرش را برگرداند.

یوسفی در مورد اینکه چرا مثل چند بازی گذشته دیگر گلزنی نمی‌ کند و پاس گل نمی‌ دهد تصریح کرد: تلاش تمام بچه های ما برای این است که تیم پیروز شود اگر دقت کرده باشید گل زدن در ملوان دوره ای است. یک مدت من می‌ زدم بعد نوبت به پژمان رسید حالا دور فرزاد حاتمی است. من تمام تلاشم را می‌ کنم که ازبازی با سایپا هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم.

یوسفی در پایان در مورد دیدار با سایپا افزود: به نظر من سایپا تیمی است که فراز و نشیب زیادی دارد، یک زمان نتایج عالی کسب می‌ کند و سپس افت می‌ کند. در کل بازی سختی پیش رو داریم اما باید به روند خوب گذشته مان ادامه دهیم. البته این بازی با تصمیم فدراسیون به 14 فروردین ماه موکول شده و ما تا آن موقع فرصت زیادی داریم تا بیشتر روی خودمان کار کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها