کد خبر: ۳۰۳۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «شاید برای برخی‌ها حضور استقلالی‌ها در تیم نفت تهران حساسیت داشته باشد اما برای ما یک بازی معمولی است و با ۳ امتیاز سایر دیدار تفاوتی ندارد.»

به گزارش پایگاه 598، ستار همدانی درباره دیدار روز پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: «با تیمی بازی داریم که در صدر جدول قرار دارد و قرار گرفتن این تیم هم در صدر جدول براساس توانایی‌های‌شان بوده است. تلاش ما استقلالی‌ها این است که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم که اگر این اتفاق بیفتد به قهرمانی لیگ نزدیک می‌شویم.»

 

وی در مورد دوئل استقلال با علیرضا منصوریان تصریح کرد: «استقلال در این فصل تنها با علیرضا منصوریان دوئل نداشته است. خوشبختانه استقلالی‌ها زیادی در تیم‌های مختلف لیگ حضور دارند و هر هفته بازی ما را دوئل استقلالی‌ها خطاب می‌کنند! نگاه ما به بازی مقابل نفت تهران بازی دوئل نخواهد بود. استقلال برنامه بلند مدتی برای قهرمانی دارد که برای رسیدن به این عنوان باید از سد تیم نفت تهران بگذریم.»

 

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان اظهار داشت: «از اینکه استقلالی‌ها در تیم‌های دیگر حضور دارند، خوشحال هستیم اما توجهی به این مسأله نداریم و به هدف‌مان نگاه می‌کنیم. شاید برای برخی‌ها حضور استقلالی‌ها در تیم رقیب حساسیت داشته باشد اما برای ما یک بازی معمولی است و با 3 امتیاز سایر دیدار تفاوتی ندارد.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها