کد خبر: ۳۰۳۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
شانزدهمین دیدار استقلال تهران در رقابت‌ها لیگ یازدهم عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت محسن ترکی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برگزار شد که تیم فوتبال استقلال در پایان این بازی تیم فوتبال استقلال با قبول شکست برابر تیم فوتبال نفت ابادان نخستین پیروزی همکار سابق کی‌روش را در لیگ ایران به ثبت رساند.
به گزارش رجانیوز؛ استقلالی‌ها که پس از پیروزی در دربی هفتاد و سوم مقابل پرسپولیس در شرایط روحی و روانی ایده آلی قرار گرفته بودند دراین بازی از موقعیت‌های متعدد خود برای گلزنی به تیم صنعت نفت آبادان به خوبی استفاده نکردند همین عامل باعث شد بازیکنان نفت آبادان از غفلت مهاجمان استقلال به خوبی استفاده کنند تا برتری خود را به شاگردان صدرنشین پرویز مظلومی دیکته کنند.

شاگردان مظلومی که تصور می‌کردند در این پیکار خانگی می تواند با کسب پیروزی قهرمانی نیم فصل خود را پیش از اتمام بازی‌های دور رفت رقابت‌های لیگ یازدهم را قطعی کنند برابر حملات زهردار مهاجمان صنعت نفت سر تعظیم را فرود آوردند تا سومین شکست این تیم در برابر تیم صنعت نفت آبادان رقم بخورد.

در این بازی در کنار عملکرد ضعیف بازیکنان خط حمله استقلال، دروازه‌بان میلیاردی استقلال هم مرتکب اشتباهات سرسام آوری شد که این اشتباهات باعث شد دروازه استقلال در جریان این بازی روی دو ضربه سهمگین باز شود تا مشخص شود دروازه بان  آبی ها که با قراردادی نجومی به استقلال پیوست هم می توانند گلهای راحتی دریافت کند و استقلال را با بحران رو به رو کند.

در این بازی مهاجم گلزن تیم فوتبال صنهت نفت آبادان  که تاکنون ده گگل برای این تیم به ثمر رسانده بود، نقش تاثیرگذاری برای نفت ابادان ایفا کرد به گونه‌ای که فونیکه سی موفق شد روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار باشد و سیامک کوهنورد و هادی رمضانی را در موقعیت گلزنی در این بازی قرار دهد و تاثیرگذاری خود را به کاستا اثبات کند.

استقلالی‌ها با وجود این که می‌توانستند با شکست نفت آبادان فاصله امتیازی خود را با سایر تیم‌های مدعی بیشتر کنند با قبول این شکست حالا امیدوارند در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا آنها عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کنند تا استقلال با روحیه مضاعفی به استقبال بازی‌ها دور برگشت رقابت‌های لیگ یازدهم بروند.

استقلالی‌ها حالا با تیم دوم جدول رده بندی تنها سه امتیاز فاصله دارند که اگر شاگردان مظلومی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم فوتبال نفت تهران امتیاز از دست دهند عنوان قهرمانی نیم فصل را به شاگردان حسین فرکی تقدیم می‌کنند، البته آبی های شانس زیادی برای کسب این عنوان در اختیار دارند ولی اگر نفت تهران در بازی هفته آینده استقلال را با نتیجه پرگلی شکست دهد این تیم با عبور از استقلال به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ یازدهم معرفی خواهد شد.

از نکات قابل توجه این بازی استقبال اندک هواداران استقلال از این بازی بود که به نظر می‌آید این اتفاق می تواند در هفته آینده دوباره تکرار شود چرا که استقلالی‌ها با نمایش ضعیف خود انتقاد هواداران خود را برانگیختند و چنانچه نتوانند در بازی هفته هفدهم قهرمانی نیم فصل را به دست آورند با انتقادهای تندتری رو به رو خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها