کد خبر: ۳۰۳۰۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «تنها کسی که از لیگ ایران می تواند در اروپا بازی کند طارمی است.»

به گزارش پایگاه 598، محسن بنگر که دوشنبه شب میهمان برنامه 90 بود درباره اینکه آیا در رده تیم های پایه ای شموشک هم سابقه بازی داشت یا نه عنوان کرد: «نه من در تیم های پایه بازی نمی کردم. کشتی و والیبال را دوست دارم. پدرم والیبالیست بود و مدتی هم والیبال بازی کردم اما به یک‌باره فوتبالیست شدم. در رقابت‌های والیبال هم تا منتخب مدارس پیش رفتم.»

 

وی ادامه داد: «من از ابتدا طرفدار تیم پرسپولیس بودم. خشونت در فوتبال را دوست دارم و علاقه دارم فوتبال خشن بازی کنم.»

 

بنگر درباره نتایج متفاوت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گفت: «ما در لیگ بدشانس بودیم و مورد بی‌مهری قرار گرفتیم. پنالتی‌هایی را برای ما نگرفتند و محرومیت طولانی مدت برخی بازیکنان‌مان در روند تیمی ما تاثیرگذار بود.»

 

وی درباره جلد روز گذشته روزنامه استقلال جوان اظهار داشت: «مهم نیست ۱۰ بازی این فصل را باختیم، حتی اگر ۲۰ یا ۴۰ بازی هم ببازیم هم این است بازی رفت استقلال را بردیم و در بازی برگشت هم این تیم را می بریم.»

 

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: «آنها با این کار خاطره باخت خودشان در دربی را زنده کردند. به هر حال کار جالبی بوده.»

 

بنگر در باره اینکه بهترین بازی که انجام داده‌ای کدام دیدار بوده است، گفت: «من بازی‌های خوب زیاد انجام دادم، اما دو سالی که با آقای قلعه نویی در سپاهان حضور داشتم، اوج فوتبالم در آن زمان بود. قلعه نویی خیلی از نظر روحی و روانی روی من کار کرد و من در آن مقطع در یک فصل تنها دو کارت زرد دریافت کردم.»

 

وی درباره اینکه به نظرش بازیکن جوان سال 93 چه کسی بود گفت: «طبیعتا انتخاب من هم تیمی است مهدی طارمی است با وجود اینکه هر ۵ بازیکن خیلی خوب هستند.تنها کسی که از لیگ ایران می تواند در اروپا بازی کند طارمی است.»

 

بنگر در پایان گفت: «یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر سال بعد بدنم کشش داشت برای این تیم بازی می کنم و با لباس پرافتخار پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم و بعد از این تیم پیراهن تیم دیگری را به تن نخواهم کرد.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها