کد خبر: ۳۰۲۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
ايسنا/ مدير تيم فوتبال اميد گفت: تصميم‌گيري درباره عليرضا جهانبخش و سردار آزمون با هيات رييسه فدراسيون است و از کي‌روش مي‌خواهم مانع نشود.
حبيب کاشاني در واکنش به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش مبني بر اين که عليرضا جهانبخش و سردار آزمون را در اختيار تيم اميد قرار نمي‌دهد، گفت: اين تصميم بر عهده هيات رييسه فدراسيون فوتبال است و نه من و نه هيچ کس ديگري نمي‌توانيم تصميم قطعي در اين‌باره بگيريم و من هم نمي‌خواهم پاسخ سرمربي تيم ملي درباره اين موضوع را بدهم. فدراسيون فوتبال با توجه به برنامه‌هايي که هر دو تيم يعني تيم ملي بزرگسالان و تيم ملي اميد دارند، اولويت سنجي کرده و تصميم لازم را درباره جهانبخش و آزمون مي‌گيرد.
وي افزود: هدف من در تيم اميد صرفا خدمت کردن است و تمام تلاشم را براي ايجاد بهترين شرايط خواهم کرد تا بتواند در بازي‌هاي مهمي که پيش‌رو دارد موفق بوده و به مرحله نهايي بازي‌هاي انتخابي المپيک صعود کند تا پس از 40 سال آرزوي مردم ايران به واقعيت تبديل شود و تيم ملي به المپيک صعود کند.
کاشاني با درخواست از کارلوس کي‌روش براي کمک به تيم اميد، گفت: کي‌روش يک مربي حرفه‌اي است و قطعا شرايط تيم‌هاي ملي را درک مي‌کند. ما از کي‌روش مي‌خواهيم تا با تيم اميد همکاري کند و در حالي که تيم ملي بزرگسالان براي آماده سازي به اروپا مي‌رود، شرايط تيم اميد که بايد در مسابقات رسمي حاضر شود را ببيند. تيم اميد بايد در طي هشت روز چهار مسابقه انجام دهد که از اين حيث تورنمنت سنگيني براي ما خواهد بود و تنها يک تيم از اين گروه صعود مي‌کند، بنابراين کار بسيار دشواري در پيش داريم. از کي‌روش مي‌خواهيم در اين ماجرا مانع نشود تا آزمون و جهانبخش بتوانند در تعطيلات عيد به تيم اميد کمک کنند.
کاشاني درباره تاخير 24 ساعته‌اي که در اعزام شش بازيکن تيم اميد صورت گرفته است نيز، خاطر نشان کرد: اين موضوع دلايل مختلفي دارد. دو بازيکن اعتبار پاسپورتشان براي گرفتن ويزاي جديد کافي نبود که خو‌شبختا‌نه حل شد و برخي از بازيکنان ديگر هم به خاطر حضور در بازي‌هاي ديشب ليگ با گذشت چندين ساعت تهران به مي‌رسيدند و نمي‌توانستند در پرواز چهار بامداد تيم اميد حاضر شوند بنابراين اين شش بازيکن امشب تهران را به مقصد کويت ترک مي‌کنند.
مدير تيم اميد در واکنش به صحبت‌هاي محمد خاکپور که تهديد به استعفا کرده بود نيز، گفت: خاکپور مربي حرفه‌اي بوده و نگران شرايط تيم اميد است. وقتي به او مي‌گويند نمي‌تواند از زمين شماره يک کمپ تيم ملي استفاده کند چون کارلوس کي‌روش اجازه آن را نداده است، يا اين که مي‌گويند نمي‌تواند جهانبخش و آزمون را به خاطر مخالفت کي‌روش در اختيار داشته باشد و همين طور عدم همکاري‌هايي که بعضا از سوي برخي از باشگاه‌ها مي‌بيند طبيعتا به او استرس وارد شده و نگران مي‌شود. خاکپور حق دارد که نگران باشد، چون همه ما مي‌خواهيم تمامي نهادها و باشگاه‌ها کمک کنند تا تيم اميد بهترين شرايط آماده سازي را داشته باشد، اما در عين حال موانعي به وجود مي‌آيد. من با خاکپور صحبت کرده‌ام و خواهش کردم به اردوي کويت برود و با جديت گذشته کارش را دنبال کند. اميدواريم فدراسيون و باشگاه‌ها همکاري لازم را با تيم ملي داشته باشند و البته خوشحاليم که باشگاه‌ها براي اعزام بازيکنانشان به اردوي کويت همکاري کردند و اين سفر ميسر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها