کد خبر: ۳۰۲۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
علي مطهري امروز به همراه ‌رهامي، ساره شريعتي و ظريفيان و به دعوت انجمن اسلامي دانشگاه تهران در مراسم روز دانشجوي اين دانشگاه حضور يافت و به سخنراني پرداخت.
 به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري دانشجو، مراسم گراميداشت 16 آذر و روز دانشجو با حضور برخي حاميان فتنه و دوستان سران فتنه هم اكنون در دانشگاه تهران در حال برگزاري است.


 
اين مراسم از ساعاتي قبل توسط انجمن اسلامي معلوم الاحال دانشگاه تهران در دانشكده فني اين دانشگاه آغاز شد كه در آن برخي چهره هاي موثر در فتنه 88 نيز حضور دارند.
 
براساس اين گزارش مراسم در حالي آغاز شد كه دانشجويان حامي جريان سبز با حضور در دانشكده فني از مهمانان اين مراسم كه چهره هاي از جمله رهامي، ظريفيان، ساره شريعتي و علي مطهري نماينده مدعي اصولگرايي مجلس بودند استقبال كردند.
 
در اين مراسم رهامي و ظريفيان در جمع دانشجويان حامي سبز سخنراني كرده اين در حالي است كه علي مطهري نماينده مجلس اصولگرا، بين دو سخنراني چهره هاي شناخته شده و معلوم الحال در جريان فتنه لب به سخنراني باز كرده است.
 
گفته مي شود اين مراسم همچنان در دانشكده فني دانشگاه تهران ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۶
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اینکه یک گروه خاصی ، با سوء استفاده از اسلام و انقلاب و نظام و ولایت فقیه و شهدا و ارزشهای دینی و انقلابی ، همواره خود را فکر برتر دانسته ، و مملکت را ملک آباء و اجدادیه خود دانسته و رفتارهای خلاف قانون انجام میدهند بر هیچکس پوشیده نیست . و این دسته همواره از حمایت بخشی از ارکان نظام و حکومت قرار دارند نیز بر هیچکس پوشیده نیست . کاملا طبیعیست که این گروه چون فقط خود را میبینند به نظرشان رفتارهای ناهنجار و وحشیگریشان موجه و طبیعیست . در این حالت و شرایط مسلم است که آنها هر فردی را که با آنان تطابق فکری نداشته باشد کافر و ملحد و ضد دین و ضد انقلاب بر میشمارند . ... شهید مطهری که دانش و تقوایش بر هیچکس پوشیده نیست ، فرزند
ایشان را غیر خودی میدانند . فرزندی که پدرش و استادش ، بزرگمردی چون شهید مطهری بوده است . تا زمانی که این گروه نادان و معلوم الحال وجود دارد و مورد توجه
و حمایت عناصری از حکومت و نظام باشد .
کشور اسلامی و انقلابی و ولاییه ما هیچوقت رنگ آسایش و عدالت و پیشرفت را نخواهد دید . حضرت امام خامنه ای همواره از رفتارهای این گروه مرتجع آزرده خاطر شده اند . نمونه ی آن ، در وقایع کوی دانشگاه بود که حضرت آقا از رفتارهای وحشیانه و زشت آنان ناراحت و آزرده خاطر شدند .
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۲۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
خبر رو از کجاتون در میارین؟؟؟
آخه متن سراپا دروغه که برادر من
من خودم مراسم رو رفتم نشستم(من حامی برگزار کننده ها نبوده و نیستم)، اما نه رهامی، نه ظریفیان اصلا نبودن، علی مطهری هم آخرین سخنران بود نه بین دو سخنران
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
با سلام، بنده از برگزارکنندگان این مراسم (فریادگر بیداد) بودم... از آقای جلایی پور تشکر می کنم که در این فضای بسته دانشگاه، سخنانی فراتر از انتظار راندند.
مراسم بسیار با شکوه برگزار شد (مانند سالهای گذشته)... امیدوارم جریان موسوم به جریان اصولگرایی، توانایی تحمل حرف مخالف و انتقاد سازنده دوستان انجمن اسلامی را داشته باشند...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها