کد خبر: ۳۰۲۰۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نقوی حسینی درباره پیش شرط اخیر اوباما درباره لزوم توقف 10 ساله فعالیت های هسته ای ایران بیان نمود: ما در مذاکرات هسته ای خطوط قرمزی را تعیین کرده ایم و از آن عبور نخواهیم کرد و باید دید منظور اوباما از ده سال توقف چه می باشد ایا منظور توقف کامل همه فعالیت های هسته ای است؟ یا اینکه در چهارچوب توافق فعالیت هسته ای داشته باشیم.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص اختلافات ظاهری اوباما و نتانیاهو بر سر مذاکرات هسته ای ایران بیان داشت: سخنرانی نتانیاهو در این مرحله از مذاکرات میدان آزمونی است برای سیاست مداران و دولت آمریکا و دولت های غربی، در طول مذاکرات این سوال همیشه برای طرف غربی مطرح شده است که صهیونیست ها برای امریکایی ها تصمیم می گیرند و نتانیاهو برای اوباما تعیین تکلیف می کند و سخنان اوباما هم موید چنین سوالی است.



وی افزود: وقتی اوباما مدام تکرار می کند که ما در همه مراحل با اسرائیل هماهنگیم و تبادل نظر می کنیم این علامت سوال وجود دارد که صهیونیست ها برای امریکا تصمیم گیری می کنند؟ حالا این آزمون فراهم شده که اوباما ثابت کند که آیا عوامل رژیم صهیونیستی در آمریکا هستند یا اینکه کشور مستقلی و بر اساس منافع ملی امریکا تصمیم می گیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون منافع ملی امریکا ایجاب می کند که توافق صورت گیرد چون رژیم صهیونیستی نمی خواهد چتر امنیتی خودش را از دست دهد و اظهارات متناقض اوباما هم به جهت سیر در استقلال و منافع ملی و تابعیت از رژیم صهیونیستی است.

نقوی حسینی درباره پیش شرط اخیر اوباما درباره لزوم توقف 10 ساله فعالیت های هسته ای ایران بیان نمود: ما در مذاکرات هسته ای خطوط قرمزی را تعیین کرده ایم و از آن عبور نخواهیم کرد و باید دید منظور اوباما از ده سال توقف چه می باشد ایا منظور توقف کامل همه فعالیت های هسته ای است؟ یا اینکه در چهارچوب توافق فعالیت هسته ای داشته باشیم و قطعا جمهوری اسلامی ایران هرگز ار خطوط قرمز خود عبور نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها