کد خبر: ۳۰۱۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۲ آذر ۱۳۹۰

داداش زاده گفت: اگر اثبات شود كه تعرفه‌هاي تلفن همراه دست‌كاري شده و باعث شده كاركرد مشتركان بيشتر از دوره‌هاي قبلي باشد با اپراتورها بشدت برخورد خواهد شد.

غلامرضا داداش زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، درباره علت افزايش مبلغ كاركرد تلفن‌هاي همراه اين دوره گفت: اين مسئله در دست بررسي است و هنوز در اين باره به نتيجه‌اي قطعي نرسيده‌ايم.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود تعرفه‌هاي تلفن همراه دوره جديد از سوي اپراتورها دست كاري شده و به خاطر همين مسئله كاركرد تلفن همراه مشتركان در اين دوره نسبت به دوره‌ قبل بيشتر شده است، افزود: در مورد اينكه دست كاري شدن تعرفه‌ها اتفاق افتاده يا نه بايد بگوييم ما در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به طور هر ماه و شايد در هر ماه چند بار سيستم تعرفه و بلينگ اپراتورها را چك مي كنيم تا براساس استانداردهاي مشخص شده تعرفه‌ها را اعمال كنند.
 
داداش زاده ادامه داد: اگر اين بررسي ها گزارش خلاف داشته باشد به شدت با آن برخورد مي كنيم.
 
مديركل نظارت بر سيستم‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي افزود: گزارش‌هايي از شنبه گذشته به ما اعلام شده كه براساس اين گزارشات ظاهراً مبالغي اضافه نسبت به كاركرد دوره‌هاي قبلي اعلام شده است، اين گزارش‌ها همزمان با ارسال پيامك‌هاي مربوط به دوره چهارم كه از روز شنبه ارسال شده به دست ما نيز رسيده است.
 
وي تاكيد كرد: اين موضوع در حال بررسي است تا مشخص شود كه افزايش قيمت غيرعادي بوده و يا عادي بوده است اما هنوز تاييد نمي كنيم كه اين مسئله در اثر دست كاري شدن تعرفه تلفن‌هاي همراه اتفاق افتاده است.
 
داداش زاده عنوان كرد: در چند روز آينده به صورت يك اطلاعيه رسمي اين مسئله را از طريق سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام خواهيم كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها