کد خبر: ۳۰۱۴۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم پرسپوليس که در نيم فصل دوم به اين تيم اضافه شده است، بعد از يک شروع نا اميدکننده ديگر فرصت بازي پيدا نکرد.
به گزارش پایگاه 598،جونیور تادو به به "ورزش سه" گفت که از یک فرهنگ بیگانه به فوتبال ایران آمده و شاید بهتر بود خیلی زود در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی نمی کرد.

فرهنگ فوتبال ایران را نمی دانستم
من از یک کشور و البته از یک قاره دیگر به ایران آمده ام و طبیعی است که به کمی زمان نیاز داشته باشم که بتوانم خودم را ثابت کنم. به هرحال من قبل از این هرگز با جو فوتبال ایران آشنا نبودم و به همین دلیل هم نیاز به زمان دارد.

کاش دیرتر به بازی گرفته می شدم
من از هفته اولی که به پرسپولیس آمدم، بازی کردم و فشار زیادی روی من برای گلزنی بود. شاید اگر دیرتر از من بازی گرفته می شد، می توانستم نمایش بهتری را داشته باشم ولی وقتی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتم که هیچ چیز از لیگ ایران نمی دانستم. با این حال بازهم تلاش می کنم که در هفته های آینده نمایش بهتری را داشته باشم تا کادرفنی را مجاب به بازی کردن کنم.

در یک فصل در برزیل 18 گل زدم
کارنامه من مشخص است و پرسپولیسی ها بی دلیل دنبال من نیامده اند. این را یادتان باشد که من پیش از حضور در پرسپولیس 18 گل برای تیمم در سری B برزیل زده بودم. برای پرسپولیس هم در بازی دوستانه برابر بنیادکار یک گل زدم و 2 پاس گل دادم و فکر می کنم می توانم برای پرسپولیس مفید باشم.

از این که نمی توانم برای پرسپولیس مفید باشم ناراحتم
از این که نمی توانم برای پرسپولیس مفید باشم خیلی ناراحتم. من برای چالش جدید به پرسپولیس آمدم و دوست دارم مهره تاثیرگذاری باشم. مطئن باشید با این شرایط مبارزه می کنم تا کادرفنی توانایی های من را درک کنند. درخشان من را درتمرین می بیند و من هم می خواهم کاری کنم که بتوانم بازی کنم و گل بزنم.

اگر لازم باشد تمریناتم را چندبرابر می کنم
اگر برای قرار گرفتن تر ترکیب پرسپولیس نیاز باشد بیشتر تمرین کنم، مطمئن باشید این کار را خواهم کرد. می خواهم تمرینات اختصاصی ام را بیشتر کنم تا بدن آماده تر باشد. مطمئنا اگر خوب تمرین کنم، در زمین هم می توانم نمایش خوبی داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها