کد خبر: ۳۰۱۴۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مديرکل حراست وزارت ورزش گفت: هر چه ستاد کل نيروهاي مسلح به عنوان سياست‌گذار حوزه نظام وظيفه اعلام کند، ما تبعيت مي‌کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، رضا حسنی درباره وضعیت نظام وظیفه فوتبالیست‌ها گفت: سیاست کلی نیروهای مسلح هرچه باشد ما باید بر اساس همان عمل کنیم. با نیروهای مسلح صحبت کرده‌ایم که مشکل نظام وظیفه فوتبالیست‌ها حل شود و این قضیه به چالش کشیده نشود. مشکلات را مرتفع خواهیم کرد. هرچیزی مبنای قانونی دارد و ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان سیاست‌گذار حوزه نظام وظیفه هرچه را که می‌گوید همه دستگاه‌ها باید تبعیت کنند. ما هم از این دسته خارج نیستیم و هرچه بگویند ما اجرا می‌کنیم.

وی در ادامه درباره برخی صحبت‌ها مبنی دستگیری برخی خبرنگاران ورزشی گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم که این مسئله صحت داشته باشد و یک شایعه بیش نیست.

مدیرکل حراست وزارت ورزش در ادامه درباره برگزاری مجمع ووشو نیز اظهار کرد: مجمع به خوبی برگزار شد. کسانی که معترض این مجمع بودند باید اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری کنند. اگر مستندات قانونی داشتند، به ما نشان دهند و ما هم دنبال می‌کنیم. برخی از کاندیداها حرف‌هایی می‌زنند که قانونی نیست و فقط باعث ایجاد تنش می‌شود. نتایج آرا نشان دهنده این است که مجمع هیچ مشکلی نداشته و صددرصد جامعه ووشو موافق علی‌نژاد هستند. معترضان اگر مشکلی در آیین‌نامه و یا اساسنامه دارند به ما انتقال دهند وگرنه تنش‌هایی که ایجاد شد، از لحاظ قانونی قابل پیگیری نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها