کد خبر: ۳۰۱۳۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
هنرپیشه استقلالی گفت: «من احساس می کنم استقلال قهرمان پایان فصل است.»

به گزارش پایگاه 598، حسن جوهرچی به عنوان یک هنرپیشه استقلالی، تیم محبوب خود را قهرمان لیگ می داند. او ابتدا در این باره اظهار داشت: «استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد. این تیم خیلی خوب نتیجه گیری می کند و با توجه به پتانسیلی که دارد من احساس می کنم استقلال قهرمان پایان فصل است.»

 

وی در ارتباط با انتخاب مجیدی به عنوان بهترین بازیکن استقلال اعلام کرد: «مردم مجیدی را دوست دارند چون او هر وقت برای استقلال بازی کرد، با غیرت بود و هیچ وقت برای این تیم کم نگذاشت. او بازیکن محبوبی بود و هیچ وقت بازی های ماندگارش از ذهن مردم پاک نمی شود.»

 

جوهرچی در ارتباط با این که خودش به کدام یک از این نفرات رای داده، گفت: «درست نیست که من در این باره حرفی بزنم چون همه این استقلالی ها از دوستان صمیمی من هستند و برای آن ها احترام و ارزش زیادی قائل هستم. من خودم به تیم استقلال رای می دهم که در تاریخ خود بازیکنان بزرگ و محبوبی را داشته است.»

 

این هنرپیشه در خصوص کرار اعلام کرد: «کرار بازیکن کلیدی و آماده ای است که حضورش در استقلال خیلی به درد این تیم می خورد و بارها با بازی اش تیم استقلال را راه انداخته است. به خاطر همین من خودم به شخصه حاشیه های این بازیکن را از یاد می برم چون فکر می کنم توانایی های او خیلی بیشتر از حاشیه هایش است.»

اسپورت تی وی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها