کد خبر: ۳۰۱۱۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۷     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
Daily Star

«ديلي استار» با بازي با اسم روني زننده يكي از گل‌هاي يونايتد به ولورهمپتون، تيتر«يك برد روتين» را روي جلد برده است.خبر دوم اختصاصي همين روزنامه اين است: «پسرهاي بواس» كه به پيشنهاد چلسي براي خريدن پاتو و روبينيو اشاره
كرده .در خبر بعدي آمده : «مارتين اونيل خواهان كارلوس كوئلار».


Corriere Dello Sport

«كلوزه ستاره بزرگ لاتزيو!» تيتر يك «كوريره» شده.«درخشش اين آلماني در بردن مردان كوزمي» و «لاتزيو دوم شد» هم در رابطه با همين بازي كار شده‌اند. در ساير خبر‌ها مي‌خوانيم: «پاتزيني و ناگاموتو فيورنتينا را از پا انداختند، بازگشت اميد به رانيري»، «پالرمو هم در خانه باخت» و « مورينيو: بارسا يك كابوس است».

Marca

«مادريد دست خالي، بارسا دست پر» تيتر يك «ماركا» با عكسي از شادي بارسايي‌ها در كنار چهره ناراحت رونالدو كار شده. «روبن كاسترو ستاره بتيس در برد مقابل والنسيا» خبر بعدي است. مصاحبه با مارتا دومينگوئس شناگر اسپانيايي در آستانه مسابقات قهرماني اروپا هم با عنوان «فقط توي رويا همه چيز خوب است» روي جلد رفته.

Sport

«درس فوتبالي كه بارسا به رئال داد » خبر اول «اسپورت» روزنامه كاتالان است.در كنارش اين عناوين هم كار شده: «چهارمين برد تيم پپ در برنابئو»، «رئال در ثانيه 22 جلو افتاد و بارسا در نيمه دوم»، «رقابت در ليگ زنده شد» و «بارسا با گل‌هاي الكسيس، ژاوي و سسك مدعي چهارمين قهرماني متوالي در لا ليگا».

As

«بهترين تيم ميدان به پيروزي رسيد» خبر يك «آس» شده.در نقل قول‌هاي مربيان آمده: «مورينيو: سويا را ببريم كريسمس صدرنشين مي‌مانيم» و «گوارديولا: فكر نكنم رئال كم بياورد».خبر «مسي و اينيستا مغرور، كريس در بدترين شب ممكن» هم در رابطه با ال كلاسيكو كار شده.كوبيكا هم ممكن است سال 2013 به آلونسو بپيوندد.


El Mundo Deportivo

«حمله بزرگ قهرمان!» خبر اول
«ال موندو» شده.«يك نمايش درخشان ديگر از بارسا در برنابئو»، «بارسا به خاك افتاد و دوباره از زمين بلند شد» و « مثل يك قهرمان به ژاپن پرواز كردند» اخبار ديگر اين بازي هستند.درمورد مسابقات شنا هم به مدال طلاي بلمونته و برنز كوستا اشاره شده.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها