کد خبر: ۳۰۰۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
کاپ/ سرمربي نفت مسجدسليمان گفت: اگر بتوانيم در تهران به 3 امتياز برسيم، کار بزرگي انجام داده ايم.بهروز مکوندي در رابطه با وضعيت تيمش در آستانه ديدار با استقلال اظهار داشت: شرايطمان بد نيست اما اصلا هم نمي توان گفت که شرايطمان خوب است. يکسري حواشي براي ما در هفته هاي اخير به وجود آمد که کمي شرايط را سخت و بحراني کرد. ما از کارهاي تمريني خود به دليل مشکلات مالي و اعتصاب 10 روزي عقب مانديم و در واقع دوباره از صفر شروع کرديم. بازيکنان در اين مدت جداگانه تمرين مي کردند اما به هيچ عنوان مثل تمرين تيمي نخواهد شد.
وي با اشاره به شايعه تباني افزود: اصلا هر چقدر فکر کردم اين شايعه را درک نمي کنم. اگر آنهايي که اين شايعه را ساختند، کمي فکر مي کردند که ما در چه موقعيتي قرار داريم، به هيچ وجه از اين صحبتها مطرح نمي شد و فکر مي کنم چيزي از فوتبال نمي فهمند. اگر ما يک تيم ميانه جدولي بوديم که نتيجه اين بازي در سرنوشت تيممان تاثيري نداشت، شايد متهم به تباني مي شديم اما وقتي در آخر جدول دست و پا مي زنيم، چطور مي توانيم اصلا چنين فکري کنيم؟
سرمربي نفت مسجدسليمان در خصوص مشکلات مالي اين تيم تصريح کرد: ما طبق وعده مسئولان به بازيکنان قول داده ايم که 20 درصد از قراردادشان را تا قبل از بازي با استقلال پرداخت کنيم. اميدوارم اين امر تحقق پيدا کند زيرا مي تواند در انگيزه بازيکنان به شدت تاثيرگذار باشد. اين ديدار هم براي ما مهم است و هم استقلال که در بالاي و پايين جدول نياز به امتياز داريم. ما ديگر جاي جبران نداريم و نمي توانيم بگوييم که اشکال ندارد و بازي بعد مي بريم. تلاشمان در اين ديدار نيز اين است که 3 امتياز را در تهران بگيريم و به مسجدسليمان برگرديم. البته اگر چنين کاري کنيم، قطعا دست به کار بزرگي زده ايم.
وي درباره احتمال حضور هواداران تيمش در ورزشگاه آزادي گفت: مسجدسليمان از آن جمله تيمهاست که هر جاي ايران برود، طرفدار دارد. ما در هيچ ورزشگاهي بدون هوادار و تنها نيستيم و قطعا در ورزشگاه آزادي نيز خوزستاني به کمک ما مي آيند. از مسئولاني که اين شور و اشتياق مردم را ديدند، تقاضا دارم حداقل اگر در ليگ مانديم براي سال آينده شرايط بهتري را به وجود بياورند.
مکوندي در خصوص رويارويي سليمان فلاح با تيم سابقش خاطرنشان کرد: سليمان فلاح زماني که پيش ما بود، تلاشش را کرد. او در نيم فصل اول جزو بازيکنان تاثيرگذار ما بود و هنوز هم همان ميلاد دوست داشتني ماست. براي او آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم بتواند مقابل تيم سابقش به ميدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها