کد خبر: ۳۰۰۳۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
بازيکنان راه‌آهن از آمدن عليرضا رحيمي به عنوان مديرعامل به اين تيم بسيار خرسند هستند، از جمله کاپيتان اين تيم که کاملا اميدوار شده است.
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در مورد شرایط راه‌آهن گفت: بعد از پیروزی مقابل پدیده مشهد روحیه خیلی خوبی گرفتیم و بچه هایمان دیگر جدول را کنار گذاشتند چون احتیاجی نیست به جدول نگاه کنیم از این به بعد با تفاضل گل بالا تیم های حریف را می‌بریم. این حرف را روی حساب و کتاب می‌ زنم چون روحیه بالا در بین بچه ها موج می‌زند.

او در مورد منصوب شدن رحیمی به عنوان مدیرعامل ادامه داد: از انتخاب آقای رحیمی خوشحالیم، در حال حاضر تیم مان سروشکل خوبی گرفته، هم سرمربی و هم مدیرعامل باتجربه ای آوردیم و الان از همه لحاظ شبیه به یک باشگاه فوتبال هستیم. در حال حاضر راه‌آهن هم سرمربی دارد و هم مدیرعامل و هم هیات مدیره، همه این ها باعث شده که تیم ما سروسامانی بگیرد.

وقتی از کاپیتان این تیم تهرانی سوال شد با آمدن فرهاد کاظمی چه چیزهایی تغییر کرده، پاسخ داد: آقای کاظمی به تک تک بچه ها درس یاد می‌ دهد و نکات خیلی ریزی را که ما فکر می‌ کردیم بلد بودیم، به ما گوشزد می‌ کند، حتی طرز ایستادن، ضربه زدن به توپ و غیره. من با خیلی از مربیان بزرگ کار کرده ام ولی از آقا فرهاد چیزهای جدیدی یاد گرفته ام. دو، سه هفته پیش اصلا امیدوار نبودم ولی الان به اینکه راه‌آهن در نیمه های بالای جدول قرار می‌ گیرد، امیدوار شدم.

هافبک راه‌آهن در مورد اوضاع مالی گفت: یکسری صحبت ها با ما شده ولی کادرمدیریتی و هیات مدیره تازه شکل گرفته و باید به آنها فرصت داد ولی آنها نشان دادند که می‌ توانیم به آنها اعتماد کنیم. به زودی تمام مشکلات حل می‌ شود.

عبدی در پایان در مورد دیدار با صبای قم افزود: صبا تیم خوبی دارد و مربی این تیم یعنی آقای تارتار کاملا یک آدم فنی است و جزو یکی، دو مربی جوان خوب لیگ است. من خودم قبلا شاگرد او بودم. بازی سختی داریم ولی این جوی که در تمرینات راه‌آهن وجود دارد، هر تیمی را مغلوب خود می‌ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها