کد خبر: ۲۹۹۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۱ آذر ۱۳۹۰
كودكان بحريني با در دست داشتن تصاوير شهداي بحريني عليه جنايات رژيم آل خليفه تظاهرات كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني ملتقي بحرين، كودكان روستاي المصلي با در دست داشتن تصاوير شهداي انقلاب بحرين از جمله شهداي جنبش 14فوريه جنايات رژيم آل خليفه و هم دستان منطقه اي و بين المللي آنها از جمله عربستان سعودي و آمريكا را محكوم كردند.
اين كودكان كه كفن پوش در اين تظاهرات شركت كرده بودند با سر دادن شعارهايي خواستار آزادي هر چه سريعتر انقلابيوني شدند كه در زندان هاي رژيم آل خليفه در بازداشت به سر مي برند.
جوانان بحريني نيز در اعتراض به سركوب ها و محدوديت هاي شديد اعمال شده توسط رژيم آل خليفه عليه شيعيان در ايام محرم تظاهرات كردند.
در اين تظاهرات كه شنبه شب صورت گرفت جوانان بحرين در اقدامي نمادين پوكه گازهاي اشك آور به كار گرفته شده عليه معترضان را جمع كردند و اظهار داشتند كه اسناد جنايات آل خليفه را نگه داري و به موقع افشا خواهند كرد.
معترضان بحريني اقدامات سركوبگرانه و شكنجه هاي سازمان يافته رژيم آل خليفه با همدستي حكومت عربستان سعودي را محكوم كردند.اين در حالي است كه عربستان بار ديگر با تاكيد بر حمايت همه جانبه خود از نظام حاكم بحرين نسبت به هرگونه ايجاد نا امني در بحرين هشدار داد.
رئيس مجلس شوراي عربستان گفت: تصميم اخير شوراي همكاري خليج فارس درباره اعزام نيروهاي سپر جزيره به بحرين كار درستي بوده و مي تواند از دولت بحرين حمايت كند و آن را از هر نوع آسيبي مصون بدارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها