کد خبر: ۲۹۹۲۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
مدير تيم ملي فوتبال اميد ايران براي حضور در اردو امروز عازم جزيره کيش ‌مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، تیم ملی امید ایران برای برگزاری اردوی آماده سازی جهت شرکت در رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک در جزیره کیش حاضر شده است.

تیم ملی امید در این اردو تمرینات خود را طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌دهد و قرار است امروز در دیداری دوستانه از ساعت 18 به مصاف تیم هلال احمر بروند.

* طبق اعلام عباس علیپور مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس قرار است حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید امروز عازم جزیره کیش شود و از شرایط اردو و تیم بازدید کند.

*روزبه چشمی که قبل از شروع اردوی تیم ملی امید مصدوم شده بود و در جزیره کیش به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد، امروز به تهران باز می‌گردد. پزشکان تیم ملی امید از پای این بازیکن MRI گرفتند و به خاطر اینکه پزشکان نظرات مختلفی در مورد میزان آسیب دیدگی او داشتند این بازیکن امروز به تهران باز می‌گردد تا 2 متخصص در مورد شرایطش نظر بدهند.

* تیم ملی امید از کره شمالی با دعوت به جزیره کیش درخواست انجام بازی دوستانه کرد. مسئولان کره شمالی زمانی را برای انجام بازی اعلام کردند که اردوی تیم ملی امید به پایان رسیده است. با توجه به فشردگی مسابقات و اینکه امکان تمدید زمان این اردو وجود ندارد این مسابقه برگزار نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها