کد خبر: ۲۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۰ آذر ۱۳۹۰
پس از انتشار فيلمي افشاگرانه در برخي رسانه ها در مورد محمد نوري زاد پسر وي در گفتگو با برخي رسانه هاي ضد انقلاب اعترافات جالبي داشته است.

به گزارش نداي انقلاب اباذر نوري زاد پسر محمد نوري زاد كه در آمريكا سكونت دارد در گفت و گو با راديو كوچه پرده از پيش طراحي شده بودن اين فيلم برداشته است.

وي در اين گفت و گو ضمن تاكيد بر اين نكته كه اين فيلم قسمتي از پروژه از پيش طراحي شده بوده مي گويد:" تمامی صحنه‌های گرفته شده مربوط به بین دو تا چهار ماه پیش است که وی برای بخشی از یک پروژه سینمایی خود از پدرش گرفته است."

در ابتدا طبق گفته هاي محمد نوري زاد اين فيلمي بوده كه توسط خودش به صورت مستند و به صورت محدود ساخته شده است وليكن با اظهارات پسرش مشخص شد كه نوري زاد مانند گذشته با دروغگويي و آدرس غلط دادن درصدد انحراف افكارعمومي از اين حركت ضدانقلابي اش بوده است.



اباذر نوري زاد به همراه پدر بازيگرش در فيلم كذايي!

همچنين بنابر اظهارات اعتراف گونه پسر نوري زاد مشخص شد كه وي با ماموريتي كه برايش در خارج ا زكشور تعريف شده درصدد ساخت چنين فيلمي با استفاده از پدرش برآمده است و پدر نيز كه همچون سالهاي گذشته درصدد مطرح شدن بوده است اين بار جلوي دوربين پسرش به نقش آفريني پرداخته و دروغهايي از جنس دروغهاي فتنه گران را بازگو نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها