کد خبر: ۲۹۸۹۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
پژمان جمشيدي بازيکن تيم هنرمندان معتقد است که او به دليل مصدوميتي که داشت دوست نداشت در تيم هنرمندان در جام جهاني حاضر شود اما نام او از قبل براي بازي در اين تيم رد شده بود.

به گزارش پایگاه 598،جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من در دو دیدار اول جام جهانی کوچک ایران شرکت نکردم. پچون من مصدومیتی داشتم که بخاطر آن نمی توانستم بازی کنم. اما بخاطر اینکه ایران بازی قبل خودش را باخت. فکر کردم که باید در این تیم بازی کنم. از قبل هم اسم من رد شده بود.

او ادامه داد این دوره از بازیها که به صورت 7 به 7 در زمین کوچک یعنی در سالن برگزار می شود. اولین دوره رقابتهای جام جهانی هنرمندان است. فصل گذشته تیم هنرمندان فکر کرده بود که نمی تواند از بازیکنان حرفه ای استفاده کند. اما وقتی به جام جهانی بزرگ یعنی در زمین فوتبال در برزیل رفته بود فهمید که قوانین به این سختی هم پیگیری نمی شود و هر تیم می تواند چند فوتبالیست هم داشته باشد

وی افزود: در این دوره محمد نوازی، رضا ناصحی، آقای محمدرضا حیدریان که گویا خودش هم نقاشی می کندو من حضور داشتیم. گویا سخت ترین رقیب ما در این دوره از رقابتها لهستان است که هنوز جلوی آنها بازی نکردیم. من امروز زیاد برای ایران به میدان نرفتم اما سعی کردم در همان دقایقی که در زمین بودم مثمر ثمر باشم یک پاس گل هم دادم.

جمشیدی با اشاره به 9 گلی که ایران به ثمر رساند، گفت: اگر ما در این بازی مساوی هم می گرفتیم قطعا حذف می شدیم. اما خدا را شکر بازی را بردیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. 5 شنبه هم مرحله نیم نهایی این رقابتها برگزار می شود. من واقعا آمادگی نداشتم. علی دانایی گل زد. تماشای این بازی ها هم برای عموم ازاد بود یعنی حتی خانم ها هم در سالن بودند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها