به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز
کاربران و همگام با پیشرفت های نوین خدمات جدیدی را بر روی سامانه
همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با
شماره
گیری #٧١٩* علاوه بر خدماتی از قبیل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید
شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارتها از خدمات جدیدی
همچون: سرویس های مبتنی بر حساب، پرداخت اقساط، استعلام چک، اعلام کد شبا،
آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. به نحوی که استفاده
از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در
وقت صرفه جویی می کند.
شایان ذکر است کاربران سامانه همبانک(#٧١٩*) هر
ماه حدول ٤ میلیون تراکنش موفق انجام می دهند و شاهد رشد مطلوبی در تعداد
کاربران و تراکنش های مالی آنان هستیم.
گفتنی است این بانک با ٣٩٨ هزار
مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه تعداد ٤٤٠ هزار و
٥٠٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از
٣٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٤ میلیون انواع کارتهای الکترونیک
به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.